شيث و حقيقى يك جرو بحث كوچك داشتند

مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبين رسانه ها را به بزرگنمايى اخبار حاشيه اى پرسپوليس و همچنين شيطنت و حاشيه سازى براى اين تيم متهم مى كند. سرپرست پرسپوليس معتقد است برخى ها با غرض درصدد حاشيه سازى و انتشار اخبار دروغ براى اين تيم هستند. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• پرسپوليس اين روزها چه شرايطى دارد ؟
– در دوران بدنسازى هستيم. بدن بچه ها هنوز ول نكرده است و خسته هستند.

• به تركيب اصلى تيم براى فصل آينده دست پيدا كرديد؟
– فكر مى كنم تيم تا پايان اين هفته به شرايط مسابقه برسد و در فاصله دو روز مانده به شروع بازى ها كادر فنى تركيب اصلى خود را پيدا كند.


• حضور ۳ ملى پوش در اردوى تيم ملى براى شما مشكل ساز نشده است؟
– خب، چرا مشكل ساز است ولى تيم ملى در اولويت قرار دارد.

• در صورت ناكامى در هفته هاى اول، آيا نبود ملى پوشان يكى از دلايل اين موضوع بيان نخواهد شد.
– نبود ملى پوشان صددرصد به ضرر باشگاه است. ما اين بازيكنان را در اختيار نداريم و نمى دانيم چه شرايطى در تيم ملى دارند و چگونه تمرين مى كنند. كادر فنى تيم ملى هم از شرايط اين نفرات در تيم ما خبر نداشت. يك دفعه اين ۳ بازيكن را از ما گرفتند.

• آيا به خاطر ترس از رويارويى با استقلال با تيم اصلى وارد بازى هاى جام ولايت نشديد؟
– خير، هيچ ربطى به اين موضوع ندارد. چون مى دانستيم در اين دوران مشغول بدنسازى هستيم از همان ابتدا اعلام كرديم كه با تيم اميد در اين جام حاضر مى شويم.

• ماجراى جاسوس پرسپوليس چيست؟
– اين موضوع به هيچ عنوان واقعيت ندارد. آنهايى كه اين شايعه را به راه انداختند خودشان جاسوس هستند و مى خواهند از اين طريق كار خود را پنهان كنند. تيم ما جاسوس ندارد.

• اما گفته مى شود على دايى اين جاسوس را شناسايى كرده و حتى دستور اخراج او را داده است؟
– يك سرى آدم مريض هستند كه اين شايعات كثيف را مطرح مى كنند. اگر اين موضوع واقعيت داشت، پس شما به من بگوييد كدام بازيكن از تيم ما اخراج شده است. هيچ بازيكنى از تيم كنار گذاشته نشده است كه اين خود نشان مى دهد اين خبر دروغ است.

• مورد بعدى به درگيرى شيث رضايى و عليرضا حقيقى در اردوى آلمان بر مى گردد، برخى روزنامه ها از زد و خورد شديد اين دو نفر خبر مى دهند.
– به خدا قسم مى خورم هيچ زد و خوردى ميان اين ۲ نفر نبود. ما با چهل آدم و چهل سليقه مختلف به اين اردو رفتيم و اختلاف نظر ميان اين همه آدم طبيعى است. اختلاف كوچكى ميان اين ۲ نفر پيش آمد اما هرگز زد و خوردى در ميان نبود. چون پرسپوليس تيم بزرگى است رسانه ها در انعكاس اخبار آن بزرگنمايى مى كنند تا فروش بيشترى داشته باشند. اختلاف شيث و حقيقى همان شب برطرف شد. آنها يك جرو بحث كوچك كردن و بعد با شوخى و خنده همه چيز به پايان رسيد. هرگز در اتاقى شكسته نشد بلكه محكم بستن در را اينگونه د ر روزنامه ها به دروغ، شكستن عنوان كردند.

• فكر مى كنيد امسال پرسپوليس بتواند قهرمان شود؟
– نمى توان راحت در اين مورد حرف زد و ادعا كرد كه پرسپوليس به راحتى قهرمان مى شود اما ما امسال2 هدف داريم يكى قهرمانى در ليگ برتر و ديگرى قهرمانى در ليگ قهرمانان آسيا.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)