پرسپولیس نیوز :  محمد فنایی داور بازنشسته کشورمان، دوشنبه شب گذشته به عنوان کارشناس داوری در برنامه تلویزیونی 90 حاضر شد و اعلام کرد خطای مایکل اومانا روی امید ابراهیمی پنالتی بوده و تورج حق‌وردی یک پنالتی به نفع استقلال نگرفته است و…

همین اظهارنظر کافی بود تا دلخوری پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشته باشد. یکی از این افراد محمود خوردبین است که در این رابطه با ما همکلام شد.

 

آقاي خوردبين برنامه تلويزيوني 90 را ديديد؟
مشغول رتق و فتق امور تيم در هتل لاله بودم ولي يك چيزهايي شنيدم. من محمد فنايي را خيلي دوست دارم و احترامش هم واجب، منتهاي مراتب من نمي‌دانم چرا كارشناسي او هميشه به نفع استقلال بوده است؟

هميشه اين‌طوري بوده؟
حداقل در دربي‌ها كه اين‌طور بوده است. اين علامت سؤال بزرگي براي من است كه فنايي همواره به ضرر پرسپوليس كارشناسي مي‌كند! البته حتماً از قول من بنويسيد كه به عنوان يك پيشكسوت احترام زيادي براي او قائل هستم ولي چگونه مي‌شود پنالتي طارمي را نديده و شيرجه بازيكن استقلال را پنالتي اعلام مي‌كند؟

يعني اعتقاد داريد خطا روي طارمي پنالتي بود اما اميد ابراهيمي شيرجه زد؟
حداقل اينكه خطا روي مهدي طارمي ما پنالتي‌تر بود. ضمن آنكه دو خطاي واضح هم روي اميد عاليشاه انجام شد. يك بار اميد عاليشاه را در محوطه جريمه هل دادند و اجازه ندادند ضربه سر بزند. يك بار ديگر هم وحيد طالب‌لو در هجده‌قدم استقلال پاي همين بازيكن را زد. هيچ‌كدام از اين خطاها پنالتي نبود و شيرجه بازيكن حريف پنالتي بود؟! من واقعاً تعجب مي‌كنم.

مثل اينكه خيلي ناراحت هستيد؟
بحث ناراحتي و اين حرف‌ها نيست اما پرسپوليس رفت و برگشت استقلال را برد. دربي به هر حال برد و باخت دارد منتهاي مراتب سر در نمي‌آورم كه چرا دوستان سعي مي‌كنند پيروزي پرسپوليس را لوث كنند. از آن بدتر انتخاب كارشناس داوري است.

منظورتان عادل فردوسي‌پور است؟
من عادل را خيلي دوست دارم. او يك مجري پاك و سالم است كه كارش را هم خوب بلد است. از فردوسي‌پور انتظار دارم در انتخاب كارشناس داوري به ويژه بعد از دربي بيشتر دقت كند. برنامه 90 پربيننده‌‌ترين برنامه تلويزيوني است و مخاطب حداقل 20 ميليوني دارد. چرا بايد يك كارشناس سليقه‌اي عمل كند در حالي كه رضا غياثي و چند كارشناس ديگر گفته‌اند خطاي روي طارمي پنالتي بوده است؟ البته اين حرف‌ها چيزي از شايستگي پرسپوليس كم نمي‌كند و خوشحالم كه هواداران ما بابت برد دربي خوشحالند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)