مرجع خبری پرسپولیس : همه چيز دست به دست هم داد تا سرخپوشان كه خود را براى ليگ نهم آماده مى كنند در اردوى تداركاتى تركيه آخرين برنامه هاى بدنسازى و تاكتيكى خود را مرور كنند تا با يك آمادگى ويژه و قابل قبول ليگ را در فصلى كه پيش رو داريم استارت بزنند. اين در حالى است كه در مجموعه تيم حضور و نقش محمود خوردبين سرپرست چندين و چند ساله سرخپوشان نقشى انكارناپذير است و مى توان حضور اين قديمى ترين پرسپوليسى را به عنوان يكى از نفراتى كه تأثير مثبتى در پيشبرد اهداف باشگاه دارد نام برد. در شرايطى كه به روزهاى پايانى اردوى سرخپوشان در تركيه نزديك مى شويم با محمود خوردبين همكلام شديم. ماحصل اين مصاحبه در ذيل آمده است:

شرايط اردوى پرسپوليس به گونه اى پيش مى رود كه راضى كننده باشد؟
خوشبختانه طى اين مدت اردوى خوبى را پشت سر گذاشته ايم. از زمان ورود به تركيه تمرينات و برنامه هاى ويژه اى در دستور كار تيم ما بوده كه همه چيز طبق روال انجام مى شود. در اين مدت تمرينات و برنامه هاى موردنظر كادرفنى اجرا شده و مى توان گفت اردوى خوب و موفقى را پشت سر گذاشته ايم.

ظاهراً كمپى كه در آن مستقر هستيد از نظر امكانات و ويژگى هايى كه دارد مورد تأييد قرار گرفته؟
همين طور است كه مى گوييد. چه از نظر امكانات مثل زمين تمرين مناسب، امكانات جانبى مثل سونا، استخر، سالن هاى بدنسازى و… در شرايط خوبى قرار گرفته ايم. ضمن اينكه از نظر آب و هوايى وضعيت مورد تأييد است و مهمتر از همه تيم با آرامش و بدون مسائل حاشيه اى در يك محيط دوستانه تمرين مى كند و همه اين مسائل باعث شده از اين اردو راضى باشيم.

قرار نبود در اين اردو يك بازى تداركاتى داشته باشيد؟

طبق برنامه ريزى هاى صورت گرفته قول و قرار گذاشته بوديم تا با يكى از تيم هاى حاضر در كمپ بازى كنيم اما كادرفنى از اين مسأله منصرف شد و پس از جمع بندى هاى لازم به اين اتفاق نظر رسيدند كه تمرينات و برنامه هاى ويژه اى كه از قبل تدارك ديده شده دنبال شود تا اگر فرصت شد در يك شرايط بهتر و مناسب تر، بازيكنان در بازى تداركاتى مورد محك و ارزيابى قرار بگيرند.

در حال حاضر وضعيت آمادگى بازيكنان و اعضاى تيم را در چه حدى مى دانيد؟
همه چيز خوب پيش مى رود و فكر مى كنم تا حدود ۶۰ ، ۷۰ درصد به آمادگى لازم رسيده ايم و مشكلى از اين بابت وجود ندارد. انشاءالله بتوانيم روند آماده سازى تيم را در تهران هم به همين منوال ادامه دهيم تا با شروع ليگ بتوانيم تيمى داشته باشيم كه با حداكثر ميزان آمادگى راهى مسابقات شود.

در معرفى سرمربى خيلى تأخير شده. به نظرتان اين مسأله به ضرر تيم نيست؟
البته قبول دارم كه بهتر بود كادرفنى به صورت كامل و قطعى معرفى مى شد. حضور سرمربى در اين اردو مى توانست خيلى مفيد واقع شود اما با وجود اين مسأله تيم با برنامه و حساب شده كار خود را آغاز كرده و اميدواريم در ادامه نيز مشكل و مسأله اى بابت اين تأخير در تيم ايجاد نشود.

با اين تفاسير آينده پرسپوليس را در ليگ نهم و جام حذفى چطور پيش بينى مى كنيد؟
بايد بدانيم كار سختى پيش رو داريم. فصل قبل پرسپوليس نتايج خوبى نگرفت و بايد در فصل جارى جبران مافات كنيم. علاوه بر لطف خدا و تلاش ويژه بچه ها و كادرفنى، حمايت مردم و هواداران بزرگترين انگيزه و وسيله اى است كه مى تواند به مجموعه روحيه بدهد تا بتوانيم از داشته هاى فنى مان به نحواحسن استفاده كنيم. اميدوارم همه چيز دست به دست هم بدهد تا پرسپوليس بتواند به روزهاى اوج خود بازگردد و هوادارانى كه در سرما و گرما حامى تيم هستند بتوانند راضى و خشنود شوند و انتظاراتشان از پرسپوليس رنگ واقعيت به خود بگيرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)