پرسپولیس نیوز :  محمود خوردبین گله‌های خود را از قضاوت ناعادلانه داوران با تندترین شکل ممکنی که از او انتظار می‌رود به زبان جاری ساخت.

تجربه حضور 48 ساله محمود خوردبین در فوتبال مانع از آن است که او با بر زبان جاری ساختن حرف‌های احساس مدارانه بخواهد به توجیه باخت پرسپولیس بپردازد.

محمودخان گابریل را محروم کرده‌اید؟
نه، برای چه؟! مگر این بچه چکار کرده که از صبح هم 3، 4 نفر از من درباره محرومیتش پرسیده‌اند، در یک فضای پرالتهاب او از زمین سریع‌تر خارج شد؛ همین. ما که نباید درباره اینکه او روی نیمکت اخم‌کرده یا لبخند زده نظر بدهیم.

پرسپولیس بد بازی نکرد اما باخت، درباره بازی بگویید؟
ما خیلی خوب بازی کردیم اما این دو مساله ای که قبلا هم گفته‌ام دست از سر ما برنمی‌دارد؛ یکی شانس که از آن بی‌بهره‌ایم و در دنیای فوتبال یکی از 5 فاکتور موفقیت است. دومی هم اشتباهات داوران است که رفته‌رفته از حالت سهوی خارج می‌شود یا من باور نمی‌کنم که این اشتباهات سهوی باشد. اگر در این بازی آقای اکبریان پنالتی روی طارمی را گرفته بود، اصلا جریان بازی به سمت دیگری می‌رفت من نمی‌دانم دیگر چکار باید بکنیم. این پرسپولیس سرمایه مملکت ماست، داوران دیگر پدر ما را درآورده‌اند.

منصفانه می‌خواهم بپرسم، بازی پرسپولیس بعد از حضور برانکو جای حمید درخشان حرکت رو به جلویی داشته است؟
علی‌القاعده برانکو مربی خوبی است و پرسپولیس هم واقعا خوب بود اما ما در زمان حمید هم خوب بازی می‌کردیم، بخصوص چند بازی آخر را که تنها و تنها به دو علتی که توضیح مجددش باعث تاثر من می‌شود، نتیجه نگرفتیم.

محمودخان وضعیت پرسپولیس در جدول خطرناک شده است، می‌توانیم حتی تصور کنیم که پرسپولیس رفته‌رفته فانوس به دست می‌شود؟
نه، این چه حرفی است. جنازه پرسپولیس هم در 4 بازی آینده به‌قدری زور دارد که خودش را در لیگ کشور نگه دارد، مطمئن باشید.

برخی از مسوولان سپاهان در واکنش به تصمیمات داور رفتار تندی از خود نشان دادند، نظرتان چیست؟
من و بچه‌های نیمکت باید زودتر عصبانی می‌شدیم و این عصبانیت را نشان می‌دادیم چون اولین اشتباه بزرگ داور زمانی بود که پنالتی ما را آن‌هم درزمانی که می‌توانستیم 2 ـ صفر جلو بیافتیم و کار بازی را تمام کنیم نگرفت.  تازه اگر داور 5 اشتباه کرد 4 تایش به ضرر تیم ما بود. ما در یک فرآیند هجومی بازیکنمان را می‌توانستیم با گلر حریف تک‌به‌تک داشته باشیم اما داور آفساید گرفت. ضمن اینکه ما براثر دو اشتباه خودمان باختیم نه قدرت حریف. بازهم باید بگویم از نیمکت سپاهان انتظار نداشتم که چنین رفتاری را در زمینی داشته باشند که یک‌سوی کارش بنده و آقای برانکو بوده‌اند، حرکت آقای فرکی اول تند بود اما بعد ایشان نیمکت خود را کنترل کردند و نگذاشتند آقای بصیرت آن رفتار عجیب‌وغریب را داشته باشد. روی نیمکت این تیم برخی از عزیزان به‌جای آنکه به دیگران آرامش بدهند با رفتارشان باعث تحریک تماشاگران شدند. مطمئن باشید 90درصد رفتار تماشاگران روی سکوها از رفتار بازیکنان و بخصوص مسوولان درروی نیمکت شروع می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)