پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:باقری با من تماس گرفت و گفت کار شخصی دارد.

محمود خوردبین ، در پاسخ به این سوال که چرا با وجود برگزاری تمرین امروز پشت درهای بسته تعدادی تماشاگر در محل تمرین حاضر شدند، اظهار داشت: درست است که تمرین پشت درهای بسته بود اما ما به آن تعداد اندکی که آمده بودند احترام گذاشتیم و درست نبود آنها را از محل تمرین بیرون کنیم. چند روز قبل هم سه تماشاگر به محل تمرین ما آمدند و بنده گفتم گوشه ای بنشینند و تمرین را تماشا کنند.

وی درباره آخرین وضعیت سرخپوشان برای بازی مقابل تراکتورسازی گفت: بچه ها در شرایط خیلی خوبی به سر می برند و به جز کمال کامیابی نیا که مصدوم است و به بازی با تراکتور نمی رسد بقیه مشکلی ندارند.

خوردبین درباره حریف روز یکشنبه پرسپولیس بیان داشت: آنها تیم خوبی هستند و یک مربی بزرگ مثل امیر قلعه نویی دارند. من برای تراکتورسازی در بازی فردا آرزوی موفقیت دارم. اما امیدوارم این موفقیت فقط تا روز یکشنبه باشد و آنها برابر پرسپولیس دست خالی تهران را ترک  کنند.

سرپرست سرخپوشان درباره غیبت امروز کریم باقری نیز خاطرنشان کرد: مشکلی نبود. کریم با من تماس گرفت و گفت کار شخصی دارد و نمی تواند در تمرین شرکت کند و من هم موضوع را با برانکو مطرح کردم.

وی درباره غیبت چند ملی پوش پرسپولیس و همچنین دو بازیکن خارجی این تیم در اردوی عمان گفت: مشکلی نیست و با هر تعداد بازیکن که داشته باشیم به این سفر می رویم. مهم بحث تدارکات تیم است که در این اردو می توانیم شرایط متفاوتی را تجربه کنیم.

خوردبین پیرامون تمدید قرارداد برانکو و این موضوع که سرمربی کروات برای باشگاه شروطی گذاشته است، اذعان داشت: من با برانکو صحبتی در این باره نداشته ام و این موضوع در حیطه وظایف من نیست و فقط باشگاه می داند که چه اتفاقاتی افتاده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)