پرسپولیس نیوز : سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: برای بازگشت به پرسپولیس هیچ صحبتی با من نشده است و باید منتظر بازگشت دایی باشیم، اما اگر بخواهند آماده كمك به این تیم هستم.

محمود خوردبین افزود: تاكنون برای بازگشت به پرسپولیس هیچ صحبتی نكرده ام و باید منتظر بازگشت دایی باشیم.
وی در مورد استفاده از پیشكسوتان برای سرپرستی پرسپولیس، ادامه داد: این بهترین كار است زیرا تمام پیشكسوتان ما به شرایط تیم آشنا هستند و می توانند به خوبی بازیكنان را درك كنند.
سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس دررابطه با اینكه گفته می شوددرحال حاضرشش نفر كار های او را درباشگاه انجام می دهند، گفت: دقیقا این مساله وجود دارد و من واقعا كار ۶ نفر را انجام می داد.
وی در رابطه با بازگشت علی دایی به پرسپولیس، تصریح كرد:همه می دانند كه من یكی از طرفداران علی دایی هستم و در زمان انتخاب ‍ژوزه تنها كسی بودم كه خواهان جذب دایی شدم و به همین دلیل خیلی ها با من اختلاف پیدا كردند.
وی اظهاركرد:دایی توانایی كمك به پرسپولیس را داردواطمینان داشته باشید اومی تواند پرسپولیس را از این شرایط خارج كند.
پیشكسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با حضور كریم باقری در كادرفنی گفت:باقری انسان بزرگی است و به طور حتم زمانی كه او كنار دایی باشد می توانند یك زوج خوب را تشكیل دهند.
وی درخصوص تغییر درسطح سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش هایی كه سرپرست فعلی برای ادامه فعالیت می كند، اهمیتی ندارد. زیرا باید ببینیم كه دایی می خواهد باچنین فردی كار خود را ادامه دهد یانه؟.
خوردبین در خصوص اینكه آیا حضور بهزاد غلامپور دروازه بان اسبق استقلال در كادرفنی پرسپولیس حاشیه ساز نخواهد بود، اظهار داشت: او یك بازیكن محبوب در تیم ملی بوده است و باید بدانیم دایی مختار است با هركسی كه می خواهد كار كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)