پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بابیان اینکه موردی برای اضافه کردن بازیکن به ترکیب تیم ازسوی برانکو به باشگاه اعلام نشده است، افزود: برانکو به بازیکنانش اعتقاد دارد.

محمود خورد بین در حاشیه اردوی آمادگی تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به سوال در مورد جذب بازیکن جدید در ترکیب تیم پرسپولیس گفت: تاکنون موردی از سوی برانکو به باشگاه اعلام نشده است ، او به بازیکنانش اعتقاد دارد و تصور می کند کسی بهتر از ورزشکاران موجود برای جایگرین شدن نیست ، آنچه که سرمربی می خواهد ورزشکاران به خوبی انجام می دهند.
وی در مورد برنامه ها و تغییرات پیش رو در کادر فنی و مربی اظهارداشت: هیچ تغییری در وضعیت و برنامه موجود نیست، جای خالی داریم و ممکن است برانکو تقاضای بازیکن بدهد اما تاکنون چیزی اعلام نکرده است .
وی در مورد ظرفیت مربیان ایرانی و بکار گیری مربیان خارجی برای تیم به خبرنگار ایرنا گفت : همه امتحان خود را پس داده اند و برانکو در امتحان بالاتر ازسایرین بوده است ، 50 سال با تیم پرسپولیس کار کرده ام و تیمی به روانی ، خوبی و بدون حاشیه همچون تیم فعلی ندیده ام .
خوردبین وضعیت موجود را حاصل تلاش برانکو دانست و اظهار داشت : برانکو فرد با شخصیتی است ،کاربلد است و بازیکنان را به خوبی تمرین می دهد .
سرپرست تیم پرسپولیس در مورد بازی پیش رو با گسترش فولاد تبریز در لیگ باشگاه های کشور گفت: پیش بینی ما در بازی برد است ، اعتقاد به تیم داریم و در بهترین وضعیت هستیم .
وی در مورد اعزام تیم به اردوی برون مرزی در آینده گفت : ممکن است در تعطیلات بعدی لیگ اردوی برون مرزی داشته باشیم اما مکان آن مشخص نیست .
خوردبین در مورد مشخص شدن تیم مقابل در بازی تدارکاتی گفت : از هیات فوتبال کیش خواسته ایم تیمی را مشخص کند و روز شنبه بازی خواهیم داشت .
وی با تقدیر از مسئولان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : آب و هوا برای برگزاری اردو خوب است و امکانات خوبی فراهم شده است .
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)