پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:در اول فصل بازیکنانی بودند که فقط به خاطر پول می خواستند به تیم پرسپولیس بیایند که بهتر شد نیامدند.

محمود خوردبین  درباره بازی خیریه ای که امروز برای حمایت از بیماران معلولین ذهنی برگزار شد اظهار داشت: به نظر من یکی از بهترین کارهایی که انجام می شود همین کارهاست. من از مسولان برگزاری این رقابت تشکر می کنم.چنین کارهایی باید در بعد وسیع تری انجام شود و بازی های بزرگتری انجام شود تا بیشتر توجه شود تا با درآمد آنها به این بیماران بتوانیم کمک کنیم.

وی درباره زمان دقیق سفر پرسپولیس به جزیره کیش گفت:طبق برنامه ریزی روز سه شنبه راهی اردوی کیش هستیم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره وضعیت محل برگزاری تمرین سرخپوشان با توجه به شرایط چمن درفشی فر اظهار داشت:هنوز مشخص نیست به کدام زمین برویم.باید ببینیم که وقتی از اردو برگردیم،آیا می توانیم با مجموعه جدیدی قرارداد امضا کنیم یا نه.

وی درباره زمان پرداخت مطالبات بازیکنان گفت:قرار است تا شنبه به حساب بازیکنان پول واریز کنیم.

خوردبین درباره اینکه وضعیت جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل به کجا رسید اظهار داشت:برانکو جلساتی با طاهری داشته است. اگر کسی هم نیاز داشته باشد خاموش،آرام و به دور از چشم رسانه انجام می دهیم.امسال طاهری با تدبیر بازیکن جذب کرد. در اول فصل بازیکنانی بودند که فقط به خاطر پول می خواستند به تیم پرسپولیس بیایند که بهتر شد نیامدند.

خوردبین افزود:به طور کلی از روند تیم در فصل نقل و انتقالات راضی هستیم.همین بازیکن هایی که گرفتیم بهترین هستند.آنها بهترین عملکرد را دارند واز لحاظ پولی هم نسبت به بازیکنان تیم های دیگر خیلی کمتر هستند اما کیفیت بالایی دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)