پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:تعطیلی لیگ به ضرر تیم پرسپولیس است و برانکو نیز در این مورد همین نظر را دارد.

محمود خوردبین درباره آغاز دور جدید تمرین پرسپولیس در حضور برانکو اظهار داشت: بعد از چهار روز تعطیلی تیم تمرینات آغاز شد. البته بازیکنان ملی پوش و دو بازیکن اوکراینی غایب هستند که اوکراینی ها تا جمعه به تیم اضافه خواهند شد. همچنین کریم باقری امروز به خاطر کلاس های مربیگری که داشت در تمرین غایب بود.

وی درباره غیبت محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده در تمرین روز گذشته اذعان داشت: فرشاد در سفر ارومیه بود و با کریم باقری هماهنگ کرده بود. محسن مسلمان نیز با اجازه کریم باقری در تمرین حضور پیدا نکرد و به تماشای تمرین تیم فوتسال رفته بود.

خوردبین درباره بازی پیش روی تیم پرسپولیس با تراکتورسازی گفت: درست است که حریف قدرتمند پیش رو داریم اما به هر حال باید با آنها بازی کنیم و با تمام توان در میدان حاضر شویم.

وی درباره تعطیلی لیگ برتر گفت:تعطیلی لیگ به ضرر تیم پرسپولیس است و برانکو نیز در این مورد همین نظر را دارد. پرسپولیس بسیار خوب و رو به جلو بود و صدر جدول را از آن خود کرده است. البته برای ما افتخاری است که این همه بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت می شوند اما از نظر تیمی ضرر خواهیم کرد.

به گزارش کاپ،خوردبین درباره روند تمرینات بیان داشت:از دیروز تمرینات را شروع کردیم. آقای برانکو از امروز سر تمرین آمد. ایشان از فرودگاه مستقیم بر سر تمرین حاضر شده است. دو بازیکن خارجی ما به علاوه ملی پوشان در تمرین حضور ندارند.

وی درباره بازیهای دوستانه پرسپولیس در تعطیلات افزود: آقای برانکو چهار بازی دوستانه از ما خواسته است. آقای فرکی با ایشان صحبت کرده و یک بازی با سایپا خواهیم داشت. با شهرداری سمنان و پاس همدان هم بازی خواهیم کرد.

سرپرست پرسپولیس در خصوص بازی 11 شهریور تیم ملی ایران مقابل قطر بیان داشت: این بازیکنان که به تیم ملی دعوت شدند بهترین های مملکت هستند. تیم ملی نفرات خوبی دارد. فکر می کنم ما فقط مقابل کره جنوبی مشکل خواهیم داشت. در کل فکر می کنم به نفع فوتبال ماست که تیم ملی به جام جهانی برود.

خوردبین در پایان در خصوص مسابقات المپیک و نتایج ایران در این مسابقات گفت: درالمپیک در حق ورزش ما ظلم شده است. بهداد سلیمی و دو کشتی گیر ما حق شان خورده شد. فکر می کنم به نوعی سر تیم ما را بریدند. امیدوارم تکواندو و کشتی آزاد تلافی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)