پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:این بدترین سال زندگی من در کنار پرسپولیس بود.

محمود خوردبین در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس و دیدار این تیم مقابل الهلال اظهار داشت: نماینده عربستان پس از حضور در تهران یک جلسه تمرینی خواهد داشت که فردا هم ما و هم تیم الهلال یک جلسه تمرین در ورزشگاه آزادی برگزار می کنیم. سعی شده تا در روزهای اخیر پس از دربی تیم به شرایط بدنی مطلوب برگردد گرچه زمان اندکی برای ریکاوری در اختیار داشتیم.

وی در این باره که درگیری های پایان دیدار روز جمعه را چطور ارزیابی می کند خاطرنشان کرد: متاسفانه تنها نقطه بد دربی درگیری های آخر بازی بود. چراکه به غیر از آن کل بازی یک فوتبال پرافت و خیز و تماشایی بود اما آن اتفاقات باعث رنجش خاطر همه ما و به ویژه تماشاگران دو تیم شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص که آیا با بازیکنان شرکت کننده در این درگیری ها صحبتی انجام شده یا نه توضیح داد: صحبت کردیم اما فایده ای ندارد چراکه بچه های ما می گویند درگیری را استقلالی ها شروع کرده اند و ظاهرا استقلالی ها هم می گویند درگیری را بچه های ما شروع کرده اند. به طور کلی باید بگویم فوتبال برد و باخت دارد و بهتر بود این اتفاقات اصلا رخ نمی داد.

خوردبین درباره استقبال اندک تماشاگران استقلالی و پرسپولیسی از دربی گفت: فکر می کنم نتایج ضعیفی که هر دو این تیم ها در فصل جاری کسب کردند سبب شد تا در دربی شاهد حضور اندک تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

وی در این خصوص که وقتی وارد ورزشگاه نیمه خالی آزادی در روز دربی شد چه احساسی داشت، پاسخ داد: خیلی ناراحت شدم! خیلی ناراحت شدم!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد:فکر می کنم مشکل اصلی طرفداران این دو تیم مسائل اقتصادی باشد چراکه شاهد بودیم در هفته های گذشته زمانی که حضور مردم در آزادی رایگان اعلام شد چطور همه سکوها به اشغال آنها درآمد. وقتی شرایط اقتصادی فشاری بر خانواده ها وارد نکند از یک خانواده 8 نفری هر 8 نفرشان برای تماشای بازی به ورزشگاه می روند اما وقتی بحث خرید بلیت 18 هزار تومانی به میان می آید شاید از آن جمع فقط یک نفر توانایی رفتن به ورزشگاه را داشته باشد.

وی در این باره که برای بازی مقابل الهلال چه تدابیری اندیشیده شده است تصریح کرد: برانکو به همراه دستیارانش فیلم دو، سه بازی اخیر الهلال را به دقت آنالیز کرده اند و تدابیر لازم برای شکست دادن این تیم در تهران اندیشیده شده است. ما باید در دیدار رفت کار را یکسره کنیم و بازی  برگشت را به اما و اگر نسپاریم.

خوردبین در پایان در این باره که فصل چهاردهم لیگ برتر را برای باشگاه پرسپولیس چطور ارزیابی کرد، توضیح داد: این بدترین سال زندگی من در کنار پرسپولیس بود. تاکنون هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم و خوشحالم که این فصل به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)