پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:شب بازی قهرمانی در آسیا و بازی با المحرق بحرین 5 هزار تماشاگر در تمرین ما بود.

محمود خوردبین درباره اینکه پس از حضور علی پروین در سمت مدیرعاملی پرسپولیس با او صحبتی داشته است و آیا قرار است به جمع سرخپوشان بازگردد یا نه عنوان کرد:ما همیشه با علی آقا در تماس هستیم.البته فعلا بحثی درباره حضورم در پرسپولیس مطرح نشده است ولی من یک پرسپولیسی هستم  و هر زمان به وجودم نیازی باشد در خدمت خواهم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با او درباره سرپرستی تیم پرسپولیس صحبت شده است گفت:من دوست ندارم دیگر به عنوان سرپرست در پرسپولیس حضور داشته باشم.متاسفانه در این سالها کاری کردند که پست با ارزش سرپرستی پرسپولیس هم زیر سوال رفت و خیلی کوچک شد.

سرپرست پیشین پرسپولیس افزود:هواداران لطف دارند و روزهایی را به یاد دارند که تیم شان با اقتدار قهرمان ایران بود و در آسیا مدعی بود.آن روزها سرپرستی این تیم ارزش و اعتبار داشت اما آقایان با آوردن امثال شیرینی،این جایگاه بزرگ را نابود کردند و به هدفشان رسیدند.البته این نظر من است و در نهایت هر چه پروین بگوید و هر پیشنهادی بدهد را می پذیرم.

وی تاکید کرد:مدیرعاملی پرسپولیس حق علی پروین است.او عمر و جوانی اش را برای پرسپولیس گذاشت و بقیه تازه به دوران رسیده هستند.آن روزهایی که صندوق عقب پروین رختکن ما و باشگاه ما بود قهرمان آسیا شدیم ولی هیچ یک از آقایان به اصطلاح دلسوز امروزی نبودند.این را مردم و هواداران می دانند.

خوردربین درباره برگزاری اکثر تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته گفت:این تیم مال هوادار و مردم است و نباید بین آنها فاصله باشد.خدا شاهد است شب بازی قهرمانی در آسیا و بازی با المحرق بحرین 5 هزار تماشاگر در تمرین ما بود.سالهای بعد از آن هم همین روند را داشتیم و حتی پس از شکست ها خودمان را از مردم دور نکردیم.

وی افزود:در برنامه 90 دیدم رویانیان ناراحت بود که اینجوری رفته است ولی من به عنوان فردی که 50 سال در پرسپولیس زندگی کردم خیلی خوشحالم که ایشان اینجوری رفت.آقای رویانیان،ما مسلمان هستیم و اعتقادات خودمان را داریم.خدا دقیقا جوری با شما رفتار کرد که قبلا با افراد دیگر انجام داده بودید.همان بلایی بر سرتان آمد که در این مدت بر سر دیگران آوردید.بله،دست بالای دست بسیار است.

خوردبین درباره وضعیت سعید شیرینی و اینکه او گفته بود پس از رفتن رویانیان می رود اما در بازی با فولاد در جام حذفی روی نیمکت نشست گفت:این پست جاذبه دارد و فکر نمی کنم برخی افراد به این راحتی ها از آن دل بکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)