پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تعطیلات چهار بازی دوستانه خواهیم داشت که یکی از آنها قطعی شده است.

محمود خوردبین اظهار داشت: در تعطیلات چهار بازی دوستانه خواهیم داشت که یکی از آنها قطعی شده است. این دیدار با سایپا برگزار می شود.

وی درخصوص داوری بازی مقابل صبا افزود: فکر می کنم داوری بیشتر به سود آنها بود. در 50-50 به نفع آنها سوت می زد. ولی باید بگویم که برد صد در صد حق ما بود.

خوردبین در خصوص وضعیت رامین رضائیان و اینکه آیا وی در جریان اتفاقات افتاده بوده است یا خیر گفت: من در جریان نبودم. فکر می کنم رامین باید در بسیار از مسائل کوتاه می آمد ولی او نخواست این اتفاق بیفتد.

وی درخصوص تعطیلات لیگ که به نفع شما خواهد بود یا نه گفت: برانکو با این موضوع مخالف بود چون روند تیم ما بسیار خوب بود و این وقفه باعث می شود تیم از روند رو به جلو فاصله بگیرد.

سرپرست پرسپولیس درباره دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی گفت: خوشحالم که چند بازیکن به تیم ملی دعوت شدند اما علی علیپور، امید عالیشاه و محسن مسلمان هم می توانستند در این فهرست باشند.

وی درباره مهدی طارمی و گلزنی اش نیز افزود: مهدی سال گذشته آقای گل لیگ شد و امیدواریم امسال هم این روند را ادامه دهد تا امسال باز هم آقای گل لیگ شود.

خوردبین درباره مسابقات المپیک نیز گفت: از مدال طلای کیانوش رستمی بسیار خوشحال شدم. امیدوارم تیم ملی والیبال نیز بازی های آینده را موفق باشد تا بتواند صعود کند.

وی درباره بازی مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: درست است که تراکتور تیم خوبی است اما پرسپولیس صدر جدول را از دست نمی دهد. هنوز هم مشخص نیست این بازی برگزار شود یا نه. چراکه ملی پوشان 48 ساعت قبل از این بازی می رسند و همین طور زمین ورزشگاه برای انجام این مسابقه آماده نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)