پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:درخشان به صادقیان گفت خودت را گرم کن ولی پیام گفت دوست داشتم در این بازی به میدان بروم.

محمود خوردبین درباره پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار اظهار داشت:با اینکه بازیکنان از نظر بدنی خیلی خسته بودند و تازه بدنسازی مان تمام شده است،با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده مقابل بنیادکار به پیروزی رسیدیم.به جز بازیکنان ملی پوش سایر نفرات تیم بنیادکار در این مسابقه حضور داشتند و این تیم،شرایط خوبی داشت.

وی درباره دو گل رضا خالقی فر و دو پاس گل تادئو در این مسابقه گفت:همه بچه ها در این مسابقه خوب بودند.این دو نفر هم سنگ تمام گذاشتند.توقع از بازیکنان جدید همین است.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره سرپیچی پیام صادقیان از دستور حمید درخشان برای گرم کردن و وساطت قنبرپور،برای عدم اخراج این بازیکن اظهار داشت:درخشان به صادقیان گفت خودت را گرم کن ولی پیام گفت دوست داشتم در این بازی به میدان بروم.پس از آن صادقیان به رختکن رفت و بعد از دقایقی گرمکنش را برتن کرد و به زمین بازگشت. وقتی من به سمت صادقیان رفتم تا ببینم چه شده دیدم در حال بازگشت است.البته در کنار زمین دیدم که قنبرپور با صادقیان در حال صحبت است اما نمی دانم صحبت چه بود.

خوردبین در توضیح بیشتر این اتفاق خاطرنشان کرد:در آغاز مسابقه ،درخشان به صادقیان گفت با توجه به اینکه او سرماخورده  و کسالت داشت ممکن است در صورت بازی دچار مشکل شود.به همین دلیل سرمربی تیم تصمیم گرفت که به صادقیان استراحت بدهد.البته بعد از این مساله پیام گفت که دوست دارم بازی کنم.به هر حال صادقیان جوان و آینده دار است و باید کمک کرد که در آینده در این فوتبال بدرخشد.به هر حال این موضوع ختم به خیر شد و درحال حاضر صادقیان کنار تیم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)