پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:هیچ مذاکره رسمی غیر رسمی با بیرانوند نداشته ایم.

محمود خوردبین درباره حضور محسن مسلمان در رستوران امیر قلعه نویی و شایعاتی که در این زمینه مطرح شده است عنوان کرد:مسلمان کار بسیار خوبی کرد که به قلعه نویی که از پیشکسوتان فوتبال محسوب می شود سر زد.من نمی دانم کجای این داستان مشکوک است که این همه شایعه برایش درست کرده اند؟مگر قلعه نویی تیم دارد که به مسلمان بگوید به آنجا بیا؟من فکر می کنم سطح فکر جامعه فوتبال ما باید بالاتر از این ها باشد که به چنین سوژه هایی گیر بدهند.

وی ادامه داد:مسلمان دل و قلبش با پرسپولیس است و بارها این را گفته است.او برای صرف غذا به این محل رفته بود و کار دیگری آنجا نداشته است.

سرپرست پرسپولیس درباره موضوع درگیری در تمرین روز گذشته سرخپوشان و اینکه آیا گزارشی بابت این اتفاق به کمیته انضباطی داده است یا نه گفت:هیچ درگیری در تمرین دیروز رخ نداد.بچه ها با هم شوخی می کردند که یکی گفت دست من به سرت خورد و دیگری چیز دیگری گفت.کل داستان این بود و در پایان هم همه با هم می گفتند و می خندیدند.بنابراین من به عنوان سرپرست پرسپولیس هیچ چیز خاصی ندیده ام که گزارش کنم.

وی درباره تقابل پیام صادقیان با پرسپولیس در بازی با نفت و اینکه چه صحبتی با او دارد اظهار داشت:من صحبت خاصی نمی توانم با پیام داشته باشم.امیدوارم او از تجارب گذشته اش درس گرفته باشد.این امیدواری من است.

خوردبین درباره اینکه صراحتا بگوید آیا پرسپولیس برای نیم فصل دوم دنبال دروازه بان است و اینکه گفته می شود با علیرضا بیرانوند مذاکراتی صورت گرفته است بیان داشت:هیچ مذاکره رسمی غیر رسمی با بیرانوند نداشته ایم.دروازه بان ما سوشا مکانی است و ایمان صادقی و قدیمی پور را هم داریم و هیچ تغییری در این خط نخواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)