پرسپولیس نیوز : با اعلام سرمربی پرسپولیس 4 بازی تدارکاتی در دستور کار سرخپوشان در اردوی اوکراین قرار دارد.

 در حالی که از سوی برانکو اعلام شد پرسپولیسی ها قرار است روز جمعه راهی سفر اوکراین شوند، مدت اقامت آنها نیز 14 روز اعلام شده است.

طبق اعلام سرمربی پرسپولیس، بازیکنان این تیم در 4 بازی تدارکاتی در اوکراین شرکت می کنندسرپرست پرسپولیس گفت: بهتر است آقایان به جای دروغ واقعیت ها را بگویند.

محمود خوردبین درباره لغو دیدار دوستانه روز گذشته پرسپولیس و اظهارات سرمربی تیم گل ابریشم اظهار داشت: متاسفم که آقایان یادشان رفته تا چند روز قبل التماس می کردند با پرسپولیس بازی کنند و صد بار تماس می گرفتند و حالا جوری صحبت می کنند که انگار بهترین تیم ایران قرار بوده با پرسپولیس بازی کند.

وی افزود: ما با توجه به اصرارهای آنها پذیرفتیم بازی کنیم اما بنا به دلایلی تصمیم گرفتیم محل مسابقه تغییر کند. قرار بود بازی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود اما از آنجایی که روزهای جمعه آنجا جمعه بازار برپا می شود و آمد و رفت بازیکنان پرسپولیس با مشکل رو به رو می شد تصمیم گرفتیم این بازی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود. با آنها تماس گرفتیم و اطلاع رسانی کردیم. حالا اینکه نیامدند دیگر به خودشان بر می گردد. البته به نظر من این حرف ها که مطرح شده دور از واقعیت است. آنها که آن همه اصرار می کردند چه کار داشتند که بازی کجا برگزار می شود. می آمدند بازی می کردند و می رفتند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:آقایی که سرمربی این تیم است با من تماس گرفته و می گوید شما با مدیرعامل ما تلفنی صحبت کنید و عذرخواهی کنید. انگار این آقایان نمی دانند با چه تیمی رو به رو هستند و فکر می کنند خودشان بهترین تیم کشور به حساب آمده و قرار بوده در لیگ برتر با پرسپولیس بازی کنند.

خوردبین درباره دلایل برگزاری تمرینات و بازیهای دوستانه پرسپولیس پشت درهای بسته نیز بیان داشت: این تصمیم باشگاه و نظر آقای برانکو است. البته ما در روزهایی که صبح تمرین داشته باشیم پشت درهای بسته تمرین خواهیم کرد و بعد از ظهر ها هواداران می توانند به محل تمرین بیایند.

وی درباره آخرین وضعیت رامین رضائیان گفت: تا جایی که من میدانم رامین درگیر بیماری پدرش است. البته من خودم هنوز نتوانستم با او صحبت کنم.

خوردبین در پایان درباره اخبار روزهای اخیر مبنی بر تمدید قرارداد مهدی طارمی گفت: از او اطلاعی ندارم و بهتر است از باشگاه بپرسید.  و قرار است یک بازی نیز با دیناموکیف انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)