پرسپولیس نیوز :  سرپرست تیم پرسپولیس گفت:در تبریز هم خوب بازی کردیم و باید در این بازی به عنوان تیم برنده خارج شویم.

محمود خوردبین درباره اینکه در چند دربی حضور داشته است و اینکه بازی جمعه را چطور می بیند اظهار داشت: فکر می کنم 53 دربی است که در آن  حضور دارم. دربی یک بازی مهم و  حیاتی است. به جدول هیچ توجهی نباید بکنیم. از نظر بدنی بچه ها سرحال هستند. در تبریز هم خوب بازی کردیم و باید در این بازی به عنوان تیم برنده خارج شویم.

وی درباره عدم نتیجه گیری استقلال و آخرین شانس علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: به من ربطی ندارد که در استقلال چه می  گذرد ما کار خودمان را می کنیم. امیدوارم بتوانیم در این بازی موفق باشیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه سرخپوشان برای اردو خاطرنشان کرد: قرار است به هتل آکادمی برویم و در آنجا اردو بزنیم. در بازی دربی تیمی که از نظر روحی و روانی بهتر باشد برنده می شود. ما هم از لحاظ روحی و روانی و فنی کاملا سرحال هستیم. من اینکه می گویند تیم ضعیف تر است دربی را می برند قبول ندارم.

وی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: دربی را با دو گل اختلاف می بریم و فکر می کنم طارمی ، علیپور و مسلمان گلزنان ما خواهند بود.

خوردبین درباره اینکه از نظرش بهترین دربی چه مسابقه ای بوده و اینکه آیا پرسپولیس با قضاوت فغانی مشکل دارد یا نه اظهار داشت:همین بازی فصل پیش که 4بر2 بردیم یکی از زیباترین بازی چند سال اخیر بود که دیده ام. با قضاوت فغانی هم فکر می کنم دیگر مشکلی درباره داوری نخواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)