پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا بنگر و طارمی گفته اند شرایط استقلال بهتر از ماست.

محمود خوردبین ، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی قرار دارد. امروز که با بازیکنان صحبت می کردم بیش از پیش به پیروزی در دربی امیدوار شدم. آنها همگی با انگیزه و با روحیه بودند. معمولا پس از این همه سال در دربی وقتی شرایط تیم را قبل از بازی می بینم حسم به من می گوید که قرار است چه اتفاقی بیفتد و حالا هم حسم می گوید که ما فردا برنده این بازی خواهیم بود.

سرپرست سرخپوشان درباره صحبت های عجیب روز گذشته محسن بنگر و مهدی طارمی که شرایط استقلال را بهتر از پرسپولیس دانسته بودند عنوان کرد: نمی دانم آنها چه گفته اند و باید از خودتان بپرسید. شاید هم خواسته ام به تیم مقابل کلک بزنند.

وی درباره احتمال حضور علی کریمی در تمرین یا اردوی امروز سرخپوشان گفت: من با علی صحبت نکردم و بچه های باشگاه از او دعوت کرده اند تا بیایند. امروز گفته است که به محل تمرین می آید و روحیه می دهد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره علت تغییر محل بازیکنان پرسپولیس گفت: به ما خبر دادند زمین شماره دو خیس است و اگر بازیکنان تمرین کنند احتمال آسیب دیدگی شان وجود دارد و به همین دلیل آخرین تمرین خودمان را به ورزشگاه درفشی فر منتقل کردیم.

خوردبین درباره برخی هجمه ها از سوی تیم طرفداران پرسپولیس به محسن ترکی داور دیدار فردا گفت: ترکی از داورهای خوب و باتجربه فوتبال ماست و من معتقدم فردا به خوبی از عهده قضاوت این بازی بر می آید و ما نباید قضاوت پیش از بازی انجام دهیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)