پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: هادی در روز  آخر تمرین یک ساعت با من صحبت کرد از آنهایی که ناراحت بود به من گفت.

محمود خوردبین درباره اینکه آیا پس از چند روز با درگذشت هادی نوروزی کنار آمده است یا نه اظهار داشت:من هنوز این اتفاق را باور ندارم و به طور حتم تا سال ها هم این موضوع را نمی توانم هضم کنم. هیچ کس مثل من نمی داند که هادی چه بچه ای بود چون من با همه بچه ها سروکار دارم تمام روحیات بچه ها را  می دانم. هادی روحیه بالایی داشت. بزرگ و کوچکی حالیش بود و به کوچک تر ها کمک می کرد و به بزرگترها احترام می گذاشت. به نظر من هادی نظیر نداشت. حیف شد از دنیا رفت.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه روز آخر با نوروزی دقایقی صحبت کرد گفت:هادی در روز  آخر تمرین یک ساعت با من صحبت کرد از آنهایی که ناراحت بود به من گفت. عجیب است چون مدت ها بود درددل نکرده بود.  ولی با من درددل کرد خیلی از این مدیرعامل ها ناراحت بود. سرنوشت است و  دیگر کاری نمی شود، کرد.

خوردبین در پایان درباره بایگانی کردن پیراهن شماره 24 اذعان داشت: انشاالله که پیراهن شماره 24 را بایگانی می کنیم.تا وقتی من هستم این کار خواهد شد. نگران نباشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)