پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روز بازی با سپاهان بازیکن باسابقه تری از کفشگری در زمین حضور نداشت که بازوبند کاپیتانی را به او بدهیم.

 محمود خوردبین در گفت و گو با رادیو ورزش در رابطه با اعتراضات باشگاه پرسپولیس به داوری های بازی های اخیر اظهار داشت: ما حرف مان این است که برای بازی های بزرگ باید از داوران بزرگ هم استفاده شود. سپاهان یک تیم بزرگ است و پرسپولیس هم همینطور. پس چنین داوری در سطح این بازی نبود. اگر خطایی که روی عالیشاه انجام شد از دید کارشناسان هم پنالتی نبود من فوتبال را کنار می گذارم.

وی ادامه داد: باور کنید هنوز هم جای استوک های بازیکن استقلال خوزستان روی سینه عالیشاه بازیکن ما وجود دارد اما داور آن صحنه را حتی خطا هم نگرفت. نمی دانم چرا این داوران با ما این کار را می کنند؟ یا به آنها می گویند این طور قضاوت کنید. آن طرف پنالتی ما را در بازی با سپاهان نگرفتند اما پنالتی ای برای تیم حریف گرفتند که خیلی درصد خطای کمتری داشت. پرسپولیس در این چند هفته بیشترین ضربه را از داوری خورده است.

خوردبین در پایان درباره بحث کاپیتانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از بازی با سپاهان وقتی با برانکو صحبت می کردیم او نظر مرا خواست که کدام بازیکن از همه سابقه بیشتری دارد؟ من هم هرچه نگاه کردم متوجه شدم که کفشگری با وجود سن کمش سابقه بیشتری از بازیکنانی که داخل زمین بودند دارد. بنگر، نورمحمدی و نوروزی در زمین حضور نداشتند و سایر بازیکنان هم زیر دو سال سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند پس چاره ای نبود که کفشگری کاپیتان تیم شود. البته این را قبول دارم که نباید این قدر  تیمی مثل پرسپولیس تغییرات داشته باشد تا حتی برای انتخاب کاپیتانش به مشکل بخورد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)