پرسپولیس نیوز : عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شعارهای امروز هواداران این تیم را هدف دار دانست.

محمود خوردبین درباره اینکه امروز تعدادی از هواداران تیم علیه او شعار دادند گفت: کاملا مشخص است که پولی رد و بدل شده تا این حرها مطرح شده. نمی خواهم از کسی اسم ببرم اما حتما در میان آنهایی که علیه من شعار داده اند، چهره های شناخته شده ای حضور داشته اند. چهره هایی که قرار است منافعشان در باشگاه از بین برود.

سرپرست سالهای گذشته پرسپولیس ادامه داد: سئوال من از آقایانی که علیه من شعار داده اند این است که چرا زمانی که مرا از باشگاه کنار گذاشتند کسی نامی از خوردبین نبرد اما حالا که من می گویم سرپرست تیم باید یک پیشکسوت باشد یکدفعه این صحبتها مطرح می شود.

خوردبین که با محمد رویانیان اختلاف نظر دارد، تصریح کرد: شاید عده ای بگویند رویانیان کارهای زیادی برای باشگاه کرده اما به نظرم وقتی تیم به لحاظ فنی نتیجه نگیرد این کارها به درد نمی خورد. خیلی از هواداران که مرا می بینند می گویند ما نمی خواهیم تیممان فلان کار را در حوزه درآمد زایی انجام دهد اما در عوض جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که نظر او درباره سرنوشت مدیرعامل پرسپولیس چیست، گفت: صددر صد می گویم که آقای رویانیان باید مدیرعاملی را به شخص دیگری بدهد. اگر آقای پروین گزینه باشد که بنده به ایشان رای خواهم داد.

خوردبین در پایان صحبتهایش خاطر نشان کرد: اگر پروین مدیرعامل پرسپولیس شود، جایگاه علی دایی به خطر نمی افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)