پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید داور در دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی اشتباهات زیادی داشت.

محمود خوردبین درباره شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، اظهار کرد: ما روز گذشته با وجود بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم، شکست خوردیم. چند هفته‌ است که خوب بازی می‌کنیم. در نیمه اول بازی مقابل تراکتورسازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی به دست آوردیم، اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشود. به اعتقاد من، ما خودمان باعث شدیم که متحمل شکست شویم.

وی افزود: پرسپولیس روی اشتباه‌های فردی بازی را واگذار کرد و این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد تا اشتباهات فردی بازیکنان کمتر شود. این چندمین بازی است که به خاطر این موضوع متحمل شکست می‌شویم.

سرپرست تیم پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود به اشتباهات داوری اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من در صحنه‌ای که روی پیام صادقیان در محوطه جریمه به زمین خورد پنالتی بود اما داور می‌گوید که خود پیام هم می‌داند که آن صحنه پنالتی نیست. من کاری به این موضوع ندارم، ولی به اعتقاد من صحنه‌ای که روی محمد نوری خطا شد 100 درصد پنالتی بود. آقای داور! چرا با ما این گونه رفتار می‌کنید؟ چرا صحنه‌های خطای ما را نمی‌بینید؟

وی درباره دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان هم گفت: این موضوع قرار است امروز در سازمان لیگ بررسی شود تا تاریخ این بازی به تعویق بیفتد. ان‌شاءالله ظرف یکی، دو ساعت آینده تاریخ بازی مشخص می‌شود.

خوردبین در بخش پایانی صحبت‌هایش به دیدار پرسپولیس مقابل النصر اشاره کرد و گفت: النصر تیم انتهای جدول گروه ماست پس بنابراین برای بازی مقابل ما انگیزه زیادی دارد تا امتیاز بگیرد اما اگر بتوانیم مثل دیدارهای قبلی مقابل آنها ظاهر شویم مطمئنا می‌توانیم به پیروزی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)