پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما احتیاج به یک برد داریم تا فشارهای موجود را پشت سر بگذاریم و تیم روی روال بیفتد.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس به دور از حاشیه‌هایی که مطرح می‌شود در آرامش و برای جبران نتایج قبلی تمرینات و بازی‌های خود را دنبال خواهد کرد و مجموعه باشگاه و تیم کنار یکدیگر قرار دارند. کمیته فنی باشگاه نیز امروز حمایت خود را از آقای درخشان اعلام کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه، آقای درخشان ضمن آنکه عملکرد بازیکنان و شرایط آنها را تأیید کرد، توضیحاتی هم درباره شرایط تیم، مسائل فنی بازی با ملوان و برنامه‌هایی که وجود دارد، ارائه کرد. اعضای کمیته فنی هم بر ادامه کار کادر فنی تأکید و حمایت خود را از برنامه‌های آن اعلام کردند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیش‌بینی خود از بازی با پدیده خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم اگر مثل بازی با ملوان باشیم، در بازی با پدیده هم کاملاً سوار بازی خواهیم بود. در بازی با ملوان موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر دو تا سه مورد از آنها گل ‌شده بود همه چیز عوض می‌شد. این برای چندمین بار است که ما در حال حملات همه جانبه هستیم اما خلاف جریان بازی، گل می‌خوریم.

خوردبین تصریح کرد: نتیجه نگیری همه چیز زیر سؤال می‌رود ولی تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند. مشکل ما گل نشدن فرصت‌هاست و من اسمش را بدشانسی می‌گذارم. بی‌سابقه بود که ما اینقدر حمله کنیم اما بازی را ببازیم. ما احتیاج به یک برد داریم تا این فشارها را پشت سر بگذاریم و تیم روی روال بیفتد.

پرسپولیس در بازی با ملوان بسیار حمله کرد و در منطقه دفاع حریف حضور مداوم داشت اما مشکل در خلق موقعیت، تادئو را با انتقادهای دوباره روبه‌رو کرد. سرپرست سرخپوشان در این باره خاطرنشان کرد: آقای درخشان در جلسه صبح امروز عملکرد بازیکنان را تأیید کرد و از آنها راضی بود. درخشان در مورد تادئو هم گفت، آن کاری را که کادر فنی می‌خواهد، انجام می‌دهد. البته به او پاس زیادی نرسید. هر بار که توپ به محوطه جریمه ملوان می‌رفت بازیکنان ملوان هجده قدم را پر می‌کردند. ضمن آنکه روی آن پنالتی هم ضربه باید تکرار می‌شد.

وی در پایان تصریح کرد: آنچه مسلم است اینکه پرسپولیس در بازی‌های اخیر ضعیف‌تر از رقبای خود نبوده است بلکه با فاصله معنی‌داری سرتر هم بوده‌ایم اما نتایج لازم را نگرفتیم. امیدوارم این رویه در بازی با پدیده تغییر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)