خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس هر یک باید به تنهایی بتوانند نتیجه بازی را عوض کنند. بازیکنی مثل مهدوی کیا این ویژگی را از خودش نشان داده است.

 

محمود خوردبین گفت: شاید به این دلیل که پرسپولیس بطور مرتب بازیکنان خود را برای چند هفته از دست می دهد تمرکز روی ضربات ایستگاهی بیشتر شده است. البته این کافی نیست ولی برنامه ریزی مسابقات هم جزو مشکلاتی است که پرسپولیس با آن دست به گریبان است.

 

وی ادامه می دهد: اینکه یک تیم روی ضربات شروع مجدد به گل می رسد خوب است ولی کافی نیست. پرسپولیس باید روی این مساله کار کند ولی این در حالی است که چند روز دیگر باز هم تمرینات بدون 7، 8 بازیکن انجام و پیگیری خواهد شد.

 

خوردبین در ادامه تصریح کرد: البته اینکه تیم ملی نتیجه خوبی به دست بیاورد و به جام جهانی برود برای همه فوتبال خوب و باعث خوشحالی است اما فکر نمی کنم این همه تعطیلی ضرورت داشته باشد. از سوی دیگر مانوئل ژوزه باید تیم را با این شرایط وفق بدهد. در این شرایط مهم است که بازیکنان خود را به بالاترین حد کارآیی برسانند. آنها نباید برای ناکامی تیم یا عملکرد نامناسب خود دنبال دلیل باشند. تمام آنچه انتظار می رود، این است که هر طور می توانند، خود را به بالاترین حد آمادگی برسانند. بازیکنان فوق العاده باید کارهای خارق العاده انجام بدهند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگی در پرسپولیس حضور دارند. آنها این قابلیت را دارند که در یک لحظه از مسابقه حتی برخلاف بازی دست به اقداماتی بزنند که نتیجه را عوض کنند، مشابه آنچه که مهدوی کیا انجام می دهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)