پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکن خارجی ما در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

محمود خوردبین درباره علت غیبت های آنتونی گولچ در تمرینات اظهار داشت: تا این لحظه نه خبری از این بازیکن دارم و نه می دانم کجا است فقط می دانم که به ایران نیامده و بعد از آنکه غیبت های غیر موجهی داشت موضوع را به طاهری اطلاع دادم و الان هم این بازیکن در اختیار باشگاه قرار گرفته تا درباره اش تصمیم گیری کند.

وی در پاسخ به این سوال که این بازیکن از چه موضوعی نارحت بوده که در تمرینات حاضر نشده گفت: اگر شما می دانید من هم می دانم.این بازیکن با من در تماس نبوده که بدانم چه مشکلی دارد و با خود برانکو رفته و تا جایی که من می دانم حتی به ایشان هم نگفته که می خواهد در تمرینات شرکت نکند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا به مراسم شب گذشته پیشکسوتان دعوت بوده یا نه گفت: بله بنده هم دعوت بودم اما نتوانستم بروم.

وی درباره اولین بازی تیمش در جام حذفی نیز گفت: ما با قدرت کارمان را در جام حذفی آغاز می کنیم و کاری هم نداریم حریف مان لیگ برتری است یا در لیگ های دسته پائین تر بازی می کند. هر حریفی برای ما قابل احترام است و هیچ تیمی را هم دستکم نمی گیریم.

خوردبین در پایان درباره صحبت های برخی چهره های استقلالی که در واکنش به مصاحبه وزیر ورزش گفته بودند چرا وی به پرسپولیسی ها که بازیکن دویست میلیونی را بالای یک میلیارد خریده اند کاری ندارد گفت: من صحبت های آقای وزیر را نخوانده ام  اما از شما می پرسم که آیا در این دوره و زمانه بازیکن دویست میلیونی هم داریم که او را بالای یک میلیارد خریده باشیم؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)