رضايي پس از بازي استيل‌آذين در اختيار تيم ملي اميد خواهد بود

مرجع خبری پرسپولیس : بازي با استيل‌آذين شرايط و حساسيت‌هاي خودش را دارد اما ما تلاش خواهيم كرد بعد از برد ذوب‌آهن سه امتياز اين بازي را نيز كسب كنيم.

 

*دايي در ابتدا با پيوستن غلامرضا رضايي به تيم ملي اميد مخالفت كرده بود اما گويا بعد از صحبت‌هاي عزيزمحمدي كه گفته بود تيمي نمي‌تواند بازيكن مدنظر تيم ملي را در اختيار تيم ملي قرار ندهد تغيير عقيده داده است؟

ـ ما مشكلي براي در اختيار قرار دادن غلامرضا رضايي به تيم ملي اميد نداشتيم اما از مسوولان فدراسيون و سازمان ليگ خواسته بوديم بازي هاي بعدي ما را نيز به دليل در اختيار نداشتن دو بازيكنمان تعطيل كنند.


*يعني غلامرضا رضايي چه زماني در اختيار تيم ملي اميد قرار مي‌گيرند؟

 

ـ رضايي امروز از سوي باشگاه و با نظر سرمربي تيم در اختيار تيم ملي اميد قرار گرفت البته رضايي فردا و پس فردا براي بازي با استيل‌آذين در اختيار پرسپوليس خواهد بود و پس از بازي استيل‌آذين، مجدداً در اختيار تيم ملي اميد خواهد بود.

 

*اگر فدراسيون و سازمان ليگ با خواسته باشگاه پرسپوليس مبني بر تعطيلي بازي هاي پرسپوليس بعد از بازي با استيل‌آذين موافقت نكند تكليف چه مي‌شود؟
ـ هنوز فدراسيون و سازمان ليگ جوابي به ما در اين خصوص نداده و ما اميدواريم پاسخ آنها نيز در اين رابطه مثبت باشد تا ما به مشكلي بر نخوريم.

 

*در مورد بازي با استيل‌آذين چه صحبتي داريد؟
ـ بازي با استيل‌آذين شرايط و حساسيت‌هاي خودش را دارد اما ما تلاش خواهيم كرد بعد از برد ذوب‌آهن سه امتياز اين بازي را نيز كسب كنيم.


*براي بازي با استيل‌آذين چه بازيكن محروم و مصدومي داريد؟
ـ ما تنها مازيار زارع را به دليل محروميت در ديدار با استيل‌آذين در اختيار نخواهيم داشت اما جدا از اين بازيكن ساير بازيكنان ما مشكلي براي ديدار با استيل‌آذين نخواهند داشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)