پرسپولیس نیوز :  سرپرست پرسپولیس گفت: سرمربی سایپا فکر نکرده حرف زده است. در بازی قبلی اشتباهات داوری او را احیا کرد نه پرسپولیس را.

محمود خوردبین اظهار داشت: اگر همان بازی که برابر سایپا انجام دادیم مقابل ملوان برگزار کنیم حتما به پیروزی خواهیم رسید. منوط به آنکه بچه ها توپ ها را درون دروازه قرار دهند و داور هم برای حریف پنالتی های نامرئی نگیرد.

وی ادامه داد: اگر برابر حریفان عملکرد ضعیف تری داشتیم شاید اینقدر دلم نمی سوخت اما مساله این است که کاملا سرتر از آنها بازی می کنیم و به جهت اشتباهات داوری و همچنین از دست دادن فرصت ها نتیجه را واگذار می کنیم. در همین بازی با سایپا حق ما پیروزی بود. اما اعلام پنالتی که وجود نداشت در کنار پنالتی که از دست دادیم تمام معادلات را به هم زد. در این میان از حرف های مجید جلالی بسیار تعجب می کنم. او بعد از بازی اعلام کرد می خواهند پرسپولیس را با کمک داوری احیا کنند. قطعا این ادعای کوچکی نیست و او باید این حرف خود را ثابت کند. آن هم درباره تیمی که در چند سال گذشته به صورت یک طرفه فقط از ناحیه اشتباهات داوری متضرر بوده است.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی قبلی ما معلوم شد کدام تیم و چه کسی با اشتباهات داوری در حال احیا شدن است. جلالی فکر نکرده حرف می زند. شاید هم او اصلا متوجه بازی نبود. سوال من از جلالی این است که آیا اشتباهات داوری شما را احیا کرد یا پرسپولیس را؟ به شما سه امتیاز بخشید یا به پرسپولیس؟ پنالتی که وجود نداشت برای ما اعلام شد یا برای شما؟ داور به نفع کدام تیم اشتباه کرد؟ پس چطور بعد از بازی می آیید و چنین ادعایی را مطرح می کنید.

خوردبین در پایان افزود: هواداران حق دارند نگران باشند. آنها انتظار دارند حتی با وجود اشتباهات داوری تیم شان برنده شود. نمی توانیم بعد از این همه صبوری به آنها حق ندهیم. ولی باز هم از آنها می خواهم صبور باشند و ببینند چه مشکلاتی داریم. امیدوارم آنها همچنان از تیم حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)