مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت : شرايط بحراني تيم باعث شده بود بازيكنان با ترس و دلهره برابر تيم دسته اولي مس رفسنجان صف آرايي كنند.

محمود خوردبين در گفت وگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه حواشي فراوان در روزهاي اخير، تمركز بازيكنان پرسپوليس را بر هم زده به طوريكه آنان امروز با استرس زياد مقابل حريف خود قرار گرفتند.
وي خاطر نشان كرد:‌ متاسفانه شعارهاي تماشاگران در ورزشگاه ها نيز مزيد بر علت شد تا بازيكنان پرسپوليس نتوانند توانايي هاي خود را به نمايش بگذارند.

خوردبين با بيان اينكه هواداران حق دارند از نتايج اخير پرسپوليس ناراضي باشند، گفت: اما آنان بايد صبر پيشه كنند تا تيم به روند عادي خود باز گردد.

وي با تاكيد بر اين نكته كه استيلي به فعاليت خود در راس كادر فني پرسپوليس ادامه خواهد داد، افزود :‌ مديرعامل و هيات مديره باشگاه ،‌ حمايت خود را از اين مربي اعلام كرده اند و استيلي بايد هرچه سريعتر تيم را از بحران خارج كند.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران سه شنبه شب در چارچوب رقابت هاي جام حذفي باشگاه هاي ايران با نتيجه 2 بر يك از سد تيم مس رفسنجان گذشت و به مرحله يك هشتم پاياني صعود كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)