نمی توان رشوه و اخاذی در فوتبال را تکذیب کرد

مرجع خبری پرسپولیس : اپیدمی شدن اخاذی و رشوه در فوتبال ایران صدای خیلی ها را درآورده است. اخبار مایوس کننده ای که این روزها فوتبال را تحت الشعاع قرار داده، باعث شده حتی نتایج بدست آمده در رقابت های لیگ برتر هم صد در صد قابل اعتماد نباشد.

 

محمود خوردبین نیز با صحه گذاشتن بر این مساله معتقد است که عاملان بیرونی مسبب اصلی فسادهای موجود در فوتبال هستند: «من سال ها در فوتبال این کشور بازی کرده ام اما حرفی از رشوه نبوده است، اما متاسفانه برخی ها با حضور در فوتبال این ورزش را آلوده کرده اند»

 

خوردبین با تایید فسادهای موجود در فوتبال ایران می گوید: «قطعا این موضوع صحت دارد. وقتی پول وارد عرصه ای می شود این مشکل بوجود می آید چرا که ما تنها در پول دادن به بازیکن حرفه ای شده ایم و این موضوع باعث شده بازیکنان بجای اینکه در خدمت تیم باشند تنها بدنبال درآمد بیشتر هستند»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص اوضاع و احوال ستاره های فوتبال ایران در لیگ دهم گفت: «در سال های اخیر ستاره ها در فوتبال ایران افول کردند. چرا که به عقیده من ستاره کسی است که اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد و کسب درآمد در اولویت های بعدی برای او قرار داشته باشد»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)