پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه استقلال چه واکنشی در قبال کتک‌کاری کرار با یک خبرنگار داشت؟

محمود خوردبین در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد درگیری محمد خانزاده با علیپور گفت: به خانزاده گفتم دوباره فردا تیتر روزنامه‌ها شدی و می‌نویسند که خانزاده دوباره زد. با او صحبت کردم او می‌گفت علیپور به همان نقطه‌ای از پایش ضربه زده که درد می‌کرده که من هم به او گفتم نباید چنین رفتاری می‌کردی. این بازیکنان از دل هم در می‌آورند و درخشان هم با آنها صحبت می‌کند.

وی در مورد اینکه درگیری‌های حاشیه‌ای در تمرین پرسپولیس زیاد شده گفت: شما هم زیاد به آن نپردازید درگیری بین خودشان است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته بود جاسم کرار اگر بازیکن این تیم بود اخراج می‌کرد گفت: من گفتم اگر جاسم کرار بازیکن تیم ما بود اخراجش می‌کردم.

وی در مورد اینکه کرار امروز با یک خبرنگار کتک‌کاری کرد گفت: خب باشگاه استقلال چه واکنشی به این مسئله نشان داد.

خوردبین در مورد اینکه حمایت فردوسی‌پور از کی‌روش باعث شد او را کی‌روشی‌پور خطاب کنند اما اکنون با یک اجنبی چنین مدارا می‌شود گفت: باشگاه استقلال مربوط به خودشان است و من نمی‌توانم در مورد این مسئله دخالتی کنم این باشگاه بزرگتر دارد و افشارزاده و امیرخان هستند من در مورد کرار هم گفتم که اگر بازیکن تیم ما بود او را اخراج می‌کردم نگفتم که اگر من در آنجا بودم کرار را بیرون می‌کردم. به هر حال باشگاه پرسپولیس با بازیکنانی که سم باشد این گونه برخورد می‌کنند و اخراجش می‌کنند.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس در مسجد سلیمان چفیه نیانداخته بودند گفت: آنقدر در آنجا فحش و ناسزای ناموسی به ما دادند که بازیکنان گریه می‌کردند و این مسائل یادمان رفت. بازیکنان ما عکس شهیدان را با خودشان به میدان بردند اما این کار یادمان رفت. هادی نوروزی هم می‌گفت چرا آنها به زن و بچه من ناسزا می‌گویند محسن بنگر هم همین حرفها را می‌زد و این اتفاقات باعث شد ما آن مسائل یادمان برود و چفیه بیندازیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)