پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز باور نمی کنم که بی حاشیه ترین بازیکن استقلال آن صحبت ها را علیه تیم ما انجام داده باشد.

محمود خوردبین درباره صحبت های اخیر آرش برهانی بازیکن استقلال تهران گفت: هنوز باورم نشده که آرش آن حرفها را زده است چون خودم او را خیلی دوست دارم و معتقدم یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان استقلال است. ضمن اینکه باشگاه و مدیران ما خودشان پیگیر این ماجرا هستند و نیازی نیست من پاسخگوی صحبت های بازیکن استقلال باشم.

سرپرست سرخپوشان در ادامه درباره بازی مهم این تیم برابر استقلال خوزستان گفت: می دانیم که بازی سختی است و تیمی که در صدر جدول قرار دارد قطعا قدرتمند است اما بچه های ما فقط برای برد به میدان می روند و با توجه به اینکه بازی در خانه ما انجام می شود به کمتر از سه امتیاز راضی نیستیم.

وی درباره جلسه اخیر وزیر ورزش با پرسپولیسی ها گفت:  گودرزی بر فوتبال ایران اشراف خوبی دارند و صحبت هایی که مطرح کردند موید همین مسئله بود. ضمن اینکه ایشان از اوضاع کنونی باشگاه ما رضایت کامل داشتند.

خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا وزیر در جلسه اخیر درباره منوچهر شفقتیان پیشکسوت پرسپولیس نیز موضوعی را مطرح کرد گفت: در جلسه اخیر نه، اما قبلا وزارت ورزش و جوانان پیگیر موضوع شده بود.  

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)