پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حالی که در تمام بازی‌های این فصل از اشتباهات داوری لطمه خورده‌ایم، بعضی دنبال این هستند که با کتمان واقعیات، داور بازی این هفته را هم برای اشتباه علیه پرسپولیس تحت فشار قرار بدهند.

 محمود خوردبین در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد بوده‌ایم که جریاناتی علیه پرسپولیس به راه افتاده است. از یک سو بعضی روی این مساله مانور می‌کنند که ما در پرسپولیس می‌خواهیم روی مسائل داوری فشار بیاوریم تا جریان داوری به سود ما بچرخد. در حالی که ایده‌آل و آرزوی ما این است که روزی در تمام بازی‌هایمان داور حتی اگر به ضرر ما هم شد، صحیح، عادلانه و بدون اشتباه سوت بزند. ما در این مدت فقط درباره مشکلاتی که برایمان از این ناحیه پیش آمد صحبت کرده‌ایم. حالا اگر احساس می‌شود این صحبت‌ها خیلی زیاد بود، به این دلیل است که تعدد موارد زیاد بود. ما فقط حرفش را زدیم و این برای برخی غیر قابل هضم است، حالا ببینید ما و هوادارانمان چه حالی داریم که همه این اتفاقات برای ما روی داد.

وی دوباره خبر محرومیت فغانی ادامه داد: ما دنبال محروم شدن کسی نیستیم. از این مساله هم خوشحال نشدیم چون مشکلی از ما حل نمی‌کند. آنچه از دست دادیم قابل جبران نخواهد بود و فقط امیدواریم در بازی‌های بعد از این ناحیه مشکلی نداشته باشیم و به هیچ عاملی غیر از تلاش خودمان برای رسیدن به موفقیت نیازی نداریم چون در تمام بازی‌هایی که انجام دادیم هم، سرتر از حریفان خودمان ظاهر شدیم.

سرپرست سرخپوشان درباره قضاوت یدا… جهانبازی در دیدار برابر فولاد و مسائلی که درباره تغییر داور بازی تحت فشار پرسپولیس مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: این مساله چطور ممکن است وقتی نه در اظهارنظرها و نه در صحبت با مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ یک کلمه هم درباره عوض شدن داور بازی صحبت نکرده‌ایم. بعضی، اطلاعات نادرست به رسانه‌ها می‌دهند. چطور ممکن است ما بخواهیم یک داور را بردارند و داوری بگذارند که در روز اول بازی‌ها به قضاوت او نقد داشتیم. از سوی دیگر هواداران ما هنوز هم درباره بازی دو فصل قبل پرسپولیس – فولاد اهواز، قضاوت آقای جهانبازی و اشتباهی که سرنوشت پایانی لیگ را تغییر داد، صحبت می‌کنند ولی ما دنبال این هم نیستیم که آقای جهانبازی داور این بازی نباشد. بلکه این موارد را به حساب همان اشتباهات سهوی می‌گذاریم و فقط امیدواریم ایشان بتواند هر آنچه اتفاق می‌افتد را سوت بزند.

خوردبین در پایان افزود: این درست که ما در چهار بازی گذشته یک امتیاز گرفتیم، اما جو افکار عمومی و نظرات کارشناسان نشان می‌دهد عملکرد فنی تیم به شکلی بوده است که زیر سوال نرود و البته به نظر می‌رسد بعضی دنبال فشار روی داور مسابقه به شکلی هستند که اشتباهات قضاوت در این بازی هم علیه پرسپولیس سوق پیدا کند. امیدواریم با وجود بازی در شرایط جوی بسیار نامناسب که به جهت حاشیه‌های روزهای اخیر ناگفته ماند، در یک بازی خوب، شاهد برآورده شدن خواسته‌های هوادارانمان باشیم و تنها اشتباه داوری قابل بازگشت بازی با ذوب آهن، یعنی کارت قرمز بنگر هم برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)