پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینجا همه چیز مهیا است و بچه‌هایی که مشکل ویزا داشتند، هم امشب به جمع ما ملحق می‌شوند.

محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در بیان شرایط تیم در اردوی رأس الخیمه افزود: هیچ مشکلی احساس نمی‌شود. دیشب بدون هیچ مشکلی به محل اردو رسیدیم و امروز هم اولین تمرین را با همکاری خوب مسوولان باشگاه الامارات در زمین آنها انجام دادیم.

وی ادامه داد: تمام هماهنگی‌ها برای این اردو توسط باشگاه انجام شده بود و الامارات هم جزو تیم‌هایی است که صحبت شده تا یک بازی دوستانه با آنها داشته باشیم. البته بازی‌های دوستانه بعد از هماهنگی نهایی اعلام خواهد شد.

سرپرست سرخپوشان خاطرنشان کرد: اینجا شرایط آب و هوایی عالی است تا کادر فنی بتواند برنامه‌های آماده سازی خود را دنبال کند. روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم و با توجه به بازی‌های تدارکاتی که داریم قطعا یکی از موثرترین اردوها خواهد بود. ضمن آنکه قرار است بچه‌های دیگر هم امشب به ما اضافه شوند.

خوردبین در پایان تصریح کرد: برگزاری این اردو در خارج از ایران با توجه به اینکه باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم و بچه‌ها باید با این شرایط آشنا شوند، فرصت خوبی برای بازی با تیم‌های مطرح در منطقه است تا بچه‌ها به یک ارزیابی از توان حریفان آسیایی و عملکرد خود نیز برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)