مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اخبار منتشر شده مبنی بر وجود اختلاف میان او و علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه را تکذیب کرد.

 

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که پس از مدتها دوری در کنار سرخپوشان حاضر شد و در بازی پرسپولیس و صبای قم روی نیمکت نشست گفت: خوشحالم که بازهم در کنار تیم محبوبم هستم و می توانم کمک کنم.

البته باید بیشتر استراحت می کردم چون عمل جراحی سنگینی روی کمرم انجام شده بود اما احساس کردم که دیگر نمی توانم در خانه بنشینم. البته در این بازی کمی احساس خستگی کردم که آن هم بخاطر عمل دیسک کمر م طبیعی بود.

 

وی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس گفت: جا دارد از زحمات آقای کاشانی تشکر کنم ضمن اینکه باید از آقای رویانیان نیز تشکر کنم که بالافاصله پس حضور در باشگاه پرسپولیس سراغ بنده را گرفت و برای دیدنم به منزل مان آمد. جالب اینکه ایشان وقتی به منزل ما آمد به شوخی گفت: آقای خردبین اگر زودتر به تیم ملحق نشوید خودم شما را با ویلچر به ورزشگاه می برم.

 

خوردبین درباره شرایط تیمش نیز گفت: خوشبختانه پس از دو پیروزی اخیر برابر فجر سپاسی و صبای قم بچه ها به خود باوری رسیده اند و می توانیم به آینده امیدوار باشیم. در بازی اخیر هم به نظر من بچه ها خیلی خوب بازی کردند. حمایت های اخیر و پاداش های آقای رویانیان نیز در بهتر شدن شرایط تیم موثر بوده است.

 

وی درباره غیبت خود در دربی اخیر گفت: انگار در زندان بودم؛ خیلی سخت بود که پس از سالها، بازی را از خانه و پای تلویزیون نگاه می کردم و جالب اینکه بچه هایم دائم نگاهشان به من بود که حالم بد نشود و این نیز برایشان جالب بود که هنگام دربی مرا در خانه و در کنار خودشان می دیدند زیرا تا جایی که یادشان می آمد من همیشه در دربی ها روی نیمکت پرسپولیس حضور داشتم. آن روز بخاطر شکست تیم خیلی ناراحت بودم اما ناراحتی ام را در خودم می ریختم تا فرزندانم ناراحت نشوند.

 

سرپرست سرخپوشان تهرانی درباره شایعه اختلافش با علی پروین گفت: کدام اختلاف؟ علی برای دیدنم به بیمارستان آمد و بعد هم وقتی حکم گرفت به من زنگ زد و گفت که برای کمک به پرسپولیس آمده است.

 

وی در انتها درباره این موضوع که  قرار است از راه دور با پرسپولیس همکاری کند گفت: خیر، قرار است برخی کارها را تا بهتر شدن کمرم بصورت تلفنی انجام دهم اما مثل سابق در کنار بچه ها خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)