پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این حرف ها چرت است. مگر می شود یک بازیکن به میدان برود و تلاش نکند؟

پس از پیروزی پرگل پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان خیلی ها این تیم را جدی ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر می دانند. برانکو ایوانکوویچ در پایان این بازی سطح مسابقه را اروپایی دانست و در کنار آن بسیاری از کارشناسان به تمجید از این مربی و تیمش پرداختند.

محمود خوردبین سرپرست باسابقه پرسپولیس درباره بازی مورد نظر و همچنین اتفاقات این روزهای باشگاه پرسپولیس  شرکت کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

* برانکو پس از بازی با سپاهان سطح مسابقه را اروپایی دانست آیا شما هم چنین نظری دارید؟

هم ما خوب بودیم و هم آنها. سپاهان واقعا فوتبال بازی کرد و حتی یک لحظه هم فکر دفاع کردن نبود و به حاشیه نپرداخت و بازیکنی از آنها به بازیکن ما لگد نزد. دست آقای ویسی درد نکند که تیم جوانی را ساخته و فوتبال خوبی ارایه می کند. آنها از باخت نترسیدند و به دنبال ضدفوتبال نرفتند. هر تیمی که مقابل ما فوتبال بازی کند ما آن را شکست می دهیم. من سال گذشته دو بازی خیلی خوب از پرسپولیس دیدم اما نظیر بازی با سپاهان را در این سال ها ندیده بودم.

* در این بازی پای مهدی طارمی هم به گلزنی باز شد.

بله. البته به خودش هم گفته ام که حالا حالاها به رکورد من در جام تخت جمشید نمی رسد. من مهدی طارمی را خیلی دوست دارم و با او شوخی می کنم. من در 5 بازی پشت سر هم برای پرسپولیس گل زدم و دست آخر هم کلیه ام سوراخ شد. ما یک بازی در مشهد داشتیم مقابل ابومسلم که آن روز دو مدافع خشن آنها یعنی اکبر میثاقیان و علیرضا گیله عرب من را پرس کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی به شدت آسیب دیدم اما ادامه دادم و بعد از بازی متوجه شدم کلیه ام سوراخ شده و خونریزی کرده است. آن شب در مشهد بستری شدم و فردا به تهران منتقل و به بیمارستان پارس رفتم. یک ماه کامل در بیمارستان زیر سرم بودم و وقتی از بیمارستان مرخص شدم آقای حشمت مهاجرانی من را برای تیم ملی دعوت کرد و همین که به تمرینات رفتم دوباره خونریزی کردم. سر همین اتفاق جام جهانی 78 را از دست دادم.

* باز هم در حالی که انتظار می رفت رامین رضاییان به میدان برود 90 دقیقه نیمکت نشین بود.

درباره رامین باید یک موضوع را بگویم این بچه بسیار با انگیزه است. این روزها تلاش می کند و حتی 10 دقیقه مانده به پایان بازی بلند شد و گرم کرد و  حالا هم گاهی اخمی کند این طبیعی است. بازیکنی که بازی نکند باید هم ناراحت باشد. جایی خواندم که  گفته بودند من رامین را به زور به رختکن برده ام اما این موضوع از ریشه دروغ است. او خودش اولین نفر به رختکن رفت و بازیکنی بزرگ و حرفه ای است.

* در جریان بازی درگیری هایی هم بین بازیکنان به وجود آمد درباره آن درگیری ها صحبت کنید.

یک صحنه بود که بازیکن آنها با آرنج به بازیکن ما زد و محسن مسلمان هم رفت و اعتراض کرد. من چیز دیگری ندیدم.

* پس از بازی در برخی شبکه های مجازی این بحث مطرح شد که شجاع خلیل زاده و مهرداد محمدی دو بازیکن سپاهان که ماه هاست بحث حضورشان در تیم شما مطرح است، کم کاری کرده اند.

این حرف ها چرت است. مگر می شود یک بازیکن به میدان برود و تلاش نکند؟ این صحبت ها را کسانی مطرح می کنند که به دنبال خوراک خبری می گردند. همان هایی که گفتند خوردبین رضاییان را به زور داخل رختکن برده حالا هم این مسایل را به راه می اندازند. اتفاقا به نظر من همین دو بازیکن سپاهان بهترین بازی خودشان را انجام دادند.

* صحبت هایی نیز مطرح شده که کمیته اخلاف فدراسیون فوتبال شما را به دلیل مصاحبه های انتقادی از کی روش احضار کرده است.

من خبر ندارم. نمی دانم چه بحثی مطرح شده ولی اگر صحبتی بود اول از همه به خودم می گفتند. بنده در مصاحبه ای انتقاد کردم که چرا آقای کی روش وقتی برانکو به خاطر تیم ملی و حمایت از آن به ورزشگاه آزادی رفت آن صحبت ها را علیه مربی ما بر زبان آورد کجای این حرف بد است؟ آیا به خاطر این حرف ها باید کسی را احضار کنند من همیشه گفته ام که برای سرمربی تیم ملی احترام قائل هستم اما جایی هم که بدانم لازم است حرف هایم را می زنم.

* هفته گذشته رادوشوویچ دروازه بان کروات شما در حاشیه تمرین برخورد خوبی با شما نداشت. درباره این بازیکن چه تصمیمی گرفته اید؟

هیچی. آمد و عذرخواهی کرد و من هم او را بخشیدم. ما یک تیم هستیم و باید همه تلاش مان را بکنیم تا همدلی مان حفظ شود.

* طی روزهای اخیر انتقاداتی به عدم حضور پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم مرحوم محمدرضا خلعتبری شده است. به عنوان همبازی آن مرحوم چه نظری دارید؟

اولا همه ما سال ها بود که از محمدرضا خلعتبری خبری نداشتیم و یکدفعه خبر رسید که بیمار شده و از دنیا رفته است. خود من درگیر بازی های پرسپولیس بودم وگرنه حتما خودم را می رساندم. جا دارد درگذشت او را به خانواده اش تسلیت بگویم این را هم بگویم که محمدرضا خلعتبری یکی از تکنیکی ترین بازیکنان آن روزهای تیم ما بود و شگردش توی سر توپ زدن بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)