پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به تغییرات مدیریتی در این باشگاه واکنش نشان داد.

محمود خوردبین پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد تغییر و تحولات احتمالی که در حال شکل‌گیری در این باشگاه است و شنیده می‌شود قرار است طاهری به عنوان مدیر عامل انتخاب شود گفت: هنوز هیچ خبری نشده و به ما هم چیزی نگفته‌اند تا بخواهم توضیحی بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر و تحولات زیاد به نفع پرسپولیس است یا به ضرر این تیم، اظهار داشت: ما باید چه کار کنیم؟ اصلا چه کاری از ما بر می‌آید؟ امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به سود پرسپولیس باشد و به ضرر باشگاه نشود.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تغییر و تحولات یکی دو روز مانده به بازی حساس به لخویا در روحیه بازیکنان تاثیر نمی‌گذارد خاطرنشان کرد: برای بازیکن این مسائل مهم نیست چون فقط به فکر پولش است و می‌خواهد هر کسی که می‌آید پول او را بدهد.

خوردبین در خصوص اینکه آیا مشکل خروجی چند بازیکن پرسپولیس حل شده یا خیر گفت: خوشخبتانه مشکل خروجی این بازیکنان حل شد و قرار شد با 44 نفر برای بازی با لخویا به قطر برویم.

وی در خصوص اینکه خودش ترجیح می‌دهد با طاهری کار کند یا نژادفلاح اظهار داشت: برای من باشگاه مهم است و این چیزها اهمیتی ندارد. بالاخره هر دوی این مدیران در پرسپولیس کار کرده‌اند. اگر طاهری به عنوان مدیر عامل انتخاب شد با توجه به اینکه سابقه کار کردن در باشگاه را هم دارد امیدوارم وضعیت بهتر شود و بتواند بهتر کار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)