مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد شديد از افرادي که براي سرمربي جديد اين تيم شايعه دست کرده اند گفت: «عده اي وجدان ندارند و به همين دليل از اتهام زدن و ورود به زندگي شخصي افراد ابايي ندارند.»


محمود خردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «متاسفم که در اين فوتبال حضور دارم، فوتبالي که پر از شايعه و انگ و تهمت است. نمونه آخر اين اتهامات را اخيرا شاهد بوديم. وقتي سرمربي جديد پرسپوليس مشخص شد عده اي دست به شايعه سازي زدند و از جملاتي استفاده کردند که در شان فرهنگ ورزش ما نبود.
ما مسلمان هستيم و حفظ آبروي افراد بويژه کساني که ميهمان مان هستند از واجبات محسوب مي شود.»
وي افزود: «درباره اقاي کرانيکار بحث هايي مطرح شده که واقعا تاسف آور است. نمي دانم چرا عده اي سعي مي کنند در زندگي شخصي افراد وارد شوند. اين مربي حرفه اي است و مي داند ايران با کرواسي فرق مي کند و فوري خودش را با فرهنگ ما وفق مي دهد.»

سرپرست سرخپوشان اضافه کرد: «بنده هم مسائلي را درباره بعضي از مربيان ايراني مي دانم که اگر بگويم آبروي آنها مي رود اما اين کارها در مرام من نيست. خيلي از ايراني ها بدترين کار را مي کنند اما ما که نبايد وارد زندگي شخص آنها شويم.»

محمود خوردبین همچنین از شرایط تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز رضایت کرد و افزود : با آمدن کرانیکار تمرینات به صورت جدی تر دنبال می شود و تلاش می کنیم تا روز بازی مقابل مس به آمادگی کامل برسیم .

گفتنی است برخی رسانه های خبری طی چند روز گذشته شایعاتی در خصوص زندگی خصوصی زلاتکو کرانیکار سرمربی جدید پرسپولیس مطرح کرده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)