مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: زومدیک از مدت‌ها قبل مرخصی گرفته بود و نمی‌دانم چرا عده ای شایعه قهر او را مطرح کردند.


محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین وضعیت سرخپوشان گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و قصد داریم از تعطیلات لیگ برتر استفاده کنیم تا بهتر از گذشته بشویم. به درخواست استیلی قرار است اردویی در مشهد برپا کنیم و تا پنجشنبه در این شهر حضور خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: در بازی با صنعت نفت آبادان نمایش خوبی ارائه دادیم و مطمئن هستم با ادامه این روند بهتر خواهیم شد و آن وقت هیچ حریفی جلودار پرسپولیس نخواهد بود.

 

خوردبین در مورد شایعه قهر رالف زومدیک نیز اظهار داشت: زومدیک از مدت ها قبل مرخصی گرفته بود و نمی دانم چرا شایعه قهر او را مطرح کردند. زومدیک با کادر فنی هماهنگ است و به زودی در تمرینات ما حاضر خواهد شد. 

 

سرپرست پرسپولیس درباره بازی با استقلال در لیگ برتر گفت: هنوز زود است بخواهیم درباره دیدار با استقلال صحبت کنیم، اما باید بگویم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و برای این بازی برنامه ریزی خواهیم کرد.

 

خوردبین در انتها درباره صحبت های محمد مایلی کهن نیز گفت: هنوز از صحبت های مایلی کهن ناراحت هستم و قصد داشتم جواب او را بدهم، اما آقای کاشانی گفت سکوت کنم و به خاطر ایشان دیگر اظهار نظری نکردم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)