پرسپولیس نیوز : به محض اتمام تمرین عصر دیروز پرسپولیس که یک دیدار تدارکاتی برای بازیکنان ذخیره بود، افشین اسماعیل‌‌زاده اقدام به کتک‌کاری با خبرنگار خبرگزاری تسنیم کرد.

اسماعيل‌‌زاده كه پاسخگوي تلفن‌هايش از سوي اين خبرنگار نبود، به محض اتمام تمرين به سراغ ميلاد اعظمي، خبرنگار مزبور رفت و با بي‌احترامي، به جان اين خبرنگار افتاد. اعضاي پرسپوليس به خصوص محمود خوردبين سرپرست تيم و خبرنگاران حاضر در درفشي‌فر نيز شاهد و ناظر ماجرا بودند.

خوردبين در اين مورد به ما گفت: «من نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده اما گويا اين خبرنگار، يك پيامك براي اسماعيل‌‌زاده فرستاده و در اين پيامك نوشته چرا براي ما ناز مي‌كني، اسماعيل‌‌زاده هم شاكي شده و دست روي خبرنگار بلند كرده است. البته كار هر دو نفر جالب نبود اما ما به شدت با اسماعيل‌‌زاده برخورد مي‌كنيم.»

همچنين ميلاد اعظمي گفت: «من هيچ تقصيري نداشتم. اين بازيكن، بارها عليه من در جمع بازيكنان حرف‌هايي به زبان آورده و من سكوت كرده‌ام.

حتي وقتي به سراغم آمد، من هيچ حرفي به او نزدم، فقط گفتم با احترام با من صحبت كن اما اين بازيكن به من سيلي زد و بعد هم مشت و لگد به سمتم پرتاب كرد. من هم فقط از خودم دفاع كردم. كار ما، كار فرهنگي است. همواره در كنار پرسپوليسي‌ها بوده‌ايم و شايسته چنين رفتاري نيستيم. اميدوارم باشگاه پرسپوليس مقابل اين بازيكن و رفتار زشتي كه داشت، بايستد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)