خودم هم دوست دارم بدانم چرا پروین برای سرپرست شدن یک پیشکسوت مشاوره ای به رویانیان نداده است اگرچه من هیچ چیز را برای خودم نمی خواهم اما من شناسنامه پرسپولیس هستم.

سایت گل؛ محمود خوردبین به عنوان یکی از چهره های ماندگار پرسپولیس انتخاب شد و تندیس آن را هم گرفت.در مورد پرسپولیس و شرایط و اتفاقات اخیر پرسپولیس با او گپی زدیم.صحبت های جالب خوردبین را بخوانید.

به عقیده شما تفاوت فوتبال در زمان شما با فوتبال امروز در چیست؟

رفاقت. معرفت. صمیمیت. غیرت و تعصب که هیچکدام در حال حاضر وجود ندارد یا اگر هست قیمت بالایی ندارد.

به نظر شما بودن بعضی از اسمها در این لیست عجیب نبود؟

نه.. همه از قدیمی های پرسپولیس بودند و جز خوبهای تاریخ باشگاه بودند.

آیا مدیریت رویانیان به تیم کمکی کرده است؟

چه کمکی…

مثلاً مالی؟

آخر همه چیز که پول نیست بله ایشان از لحاظ مالی خوب بوده اند اما از لحاظ فوتبالی چه کمکی به پرسپولیس کرده اند این تیم در رده ششم جدول است با این همه هزینه و خرجی که برای بازیکن شده است.

این جایگاه پرسپولیس نیست و نشان از این دارد که یک جای کار می لنگد.

آمدن یحیی گل محمدی؟

خب یحیی تا حدی تیم را جمع کرد و تیم را نگه داشت چون اگر ژوژه بود که تیم به لیگ دسته دوم می رفت.

سرپرستی آقای شیرینی با توجه به این همه چهره ماندگار درست است؟

100 درصد اشتباه است. من اعتقاد دارم سرپرست یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس باید خودش آدم بزرگی باشد.. و یک پیشکسوت قدیمی باشد جمع کردن نیمکت یک تیم خودش یک هنر است. اما خب این اتفاق نیفتاد و هر کس که می آید آدم خودش را می آورد ما هم نمی توانیم حرفی بزنیم.

آیا شما می خواهید خودتان سرپرست باشید؟

نه اتفاقاً بحث حضور من نیست من حرفم این است که باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس این همه پیشکسوت دارد یعنی کسی نبود که سرپرست پرسپولیس باشد اگر چه من خودم 46 سال برای این تیم زحمت کشیده ام و به قول همه شناسنامه پرسپولیس هستم. اما خب وقتی اقای رویانیان می گوید شما تا کی می خوالهی در این تیم باشی این نشان می دهد ایشان از فوتبال چیزی نمی داند.. من نه از لحاظ مالی  و نه موقعیتی در این تیم پولی گرفتم و نه از رانتی استفاده کرده ام من فقط حرفم این است ما هرچه داریم از مردم است و باید به هواداران و مردمی که همیشه از این تیم حمایت کرده اند احترام بگذاریم.

به قول رویانیان علی پروین مشاور اول آخر اوست چرا علی آقا تا حالا در حمایت از شما حرفی با رویانیان نزده است؟

اتفاقاً برای من هم جالب است این را چرا از علی آقا نمی پرسید… من هیچوقت برای خودم هیچ چیزی نمی خواهم و منت کسی را  نمی کشم… جوری زندگی کرده ام که محتاج کسی نباشم. به هر حال باید از خود علی آقا بپرسید واگرنه ما هیچوقت در این زمینه باهم صحبتی نداشته ایم.

حرف خاصی ندارید؟

از همه هئادارانی که همیشه از ما و تیم محبوبشان حمایت کرده اند تشکر می کنم و دست تک تک آنها را به گرمی می فشارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)