مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با گله از نبود يك نماينده از ايران در AFC، از نحوه داوري نيشيمورا انتقاد كرد.

  

محمود خوردبين پس از توقف پرسپوليس مقابل الوحده در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا، گفت: داور كاملا به سود آنها سوت مي‌زد و اين مساله به اين دليل است كه ما نماينده‌اي در كنفدراسيون فوتبال آسيا نداريم تا از حقوق ما در اين مواقع دفاع كند.

 

وي در ادامه با بيان اينكه تا زماني كه كسي را در AFC نداشته باشيم، عرب‌ها هر كاري دلشان بخواهند با ما مي‌كنند، افزود: دروازه‌بان الوحده هفت دقيقه از وقت بازي را با خوابيدن روي زمين كشت ولي داور حتي يك كارت زرد به او نشان نداد و بايد بگويم تمام تصميمات نيشيمورا در اين بازي به سود حريف بود.

 

 

خوردبين در ادامه با اشاره به ناظر عربستاني اين ديدار خاطر نشان كرد: ما نمي‌دانيم كه پيش از بازي چه صحبت‌هاي بين مسئولان تيم الوحده و مسئولان برگزاري بازي رد و بدل شده است و خدا مي‌داند كه آيا آنها با يكديگر توافقي كرده‌اند يا خير، ولي بايد بگويم عرب‌ها هيچگاه يكديگر را رها نمي‌كنند كه با ما دوستي كنند.

 

وي در ادامه با اشاره به گفته يكي از بازيكنان الوحده كه ادعا كرده بود پرسپوليس در اين بازي ضد فوتبال بازي كرده است، گفت: ما كجا ضد فوتبال بازي كرديم، ضد فوتبال و فوتبال دفاعي را آنها بازي كردند و اينكه داور هم به نفع آنها سوت مي‌زد دليلي بر اين مدعاست. داور در اين بازي دو پنالتي صددرصد بر روي فشنگچي و غلامرضا رضايي را نگرفت كه اين از دلايل ضعف داوري در اين ديدار بود.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در پايان ابراز اميدواري كرد كه تيمش در بازيهاي آينده به پيروزي دست پيدا كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)