پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:جلالی از طرفداران ما بخواهد به ورزشگاه نروند!

محمود خوردبین،درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: خدارا شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در این هفته بازیکان روی مسایل تاکتیکی کار کردند و سرمربی تیم تاکید داشت که بازیکنان باید روی برخی برنامه های تاکتیکی تمرکز بالایی داشته باشند. برانکو تیم را به شرایطی رسانده که دیگر ما نباید بسته به حریفان خود طراحی تاکتیکی کنیم بلکه این حریفان هستند که باید برای مهار ما برنامه های ویژه داشته باشند.
وی در ادامه درباره این موضوع که گفته می شود باشگاه سوشا مکانی را ممنوع المصاحبه کرده است گفت: اول از همه باید بگویم با حل مشکل سوشا خیال ما راحت شد و حالا دو دروازه بان آماد ه داریم. لوبانف هم بچه ساکت و خونگرمی است که خوب بین بچه های تیم جا افتاده اما درباره سوال شما بعید می دانم چنین موضوعی باشد.
خوردبین در پاسخ به این سوال که برخی مدعی بودند حضور دو گلر مشکل ساز نمی شود بیان داشت: آنها می دانند که نفر آماده درون دروازه می ایستد و اتفاقا بر خلاف نظر شما من معتقدم که دو دروازه بان آماده می توانند به بالا رفتن انگیزه هم کمک کنند و این اتفاق خوبی است.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بحث وجود جاسوس در این تیم گفت: من هیچوقت نگفته ام که تیم جاسوس دارد حالا این وسط ممکن است که یک بازیکنی رفاقتی بحثی را مطرح کند و و مثلا موضوعی از تمرین را بازگو کند اما مسئله این است که وقتی قبل از پایان جلسه فنی ترکیب تیم را به خبرگزاری ها می دهند اتفاق خوشایندی رخ نداده و ما می خواهیم جلوی این کارها گرفته شود. ترکیب تیم را باید اول سایت باشگاه منتشر کند چون یک موضوع رسمی است.
خوردبین درباره بحث تماشاگران این تیم و رایگان شدن بازی ها اظهار داشت:مطمئن باشید هر چه بگذرد تماشاگران ما بیشتر هم می شنود و بزودی شاهد بازی های صدهزار نفری خواهیم بود چون از حالا به بعد موضوع قهرمانی مطرح است. رایگان شدن بازی ها اقدام خوبی بود اما من می گویم که بهتر است قیمت بلیت های مسابقات را ارزان کنیم.
وی درپاسخ به صحبت های روز گذشته مجید جلالی سرمربی سایپا و طرح این موضوع که برخی تیم ها در مراکز قدرت تاثیر گذار هستند گفت:متاسفانه آقای جلالی زیاد درباره پرسپولیس صحبت می کند. ایشان در بازی رفت در حالیکه توپ به سر رامین رضائیان خورده بود مدعی شد که پنالتی بوده و همان شب در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد که می خواهند پرسپولیس را احیا کنند. من نمی دانم مشکل ایشان با پرسپولیس چیست که گهگاه علیه تیم ما صحبت می کند. خب ایشان تیمش طرفدار ندارد به ما چه ربطی دارد؟در همه دنیا اینگونه است که دو تیم از بقیه پرطرفدارتر هستند. آقای جلالی از تماشاگران ما تقاضا کند که به ورزشگاه نروند! 
خوردبین در پاسخ به این سوال که؛ بالاخره پرسپولیس در تعطیلات نوروز به کدام کشور سفر می کند بیان داشت: نمی دانم. متاسفانه باشگاه درباره این موضوع به من خبری نداده و به همین دلیل بی اطلاعم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)