پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال همیشه برای ما حریفی قابل احترام است اما روز جمعه برای شکست آنها به میدان می‌رویم.

محمود خوردبین در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال و برگزاری دربی 80 که روز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: امیدوارم روز جمعه شاهد برگزاری یک دیدار زیبا و جذاب باشیم و هواداران هم فارغ از مسائل دیگر فقط به تشویق تیم خودشان بپردازند.

وی ادامه داد: استقلال همیشه حریفی قابل احترام برای ما بوده و برای آنها احترام خاصی قائل هستیم اما برای بازی روز جمعه فقط برای برد به زمین می‌رویم تا پایانی خوش در لیگ برتر داشته باشیم. این برد می‌تواند روحیه تیمی را در بازی مقابل الهلال را بالا ببرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران تنها به تشویق تیم خودشان باشند و به حریف یا داور توهین نکنند و امیدوارم که داوران برنده این بازی بشوند و ما هم بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

وی در مورد آزادی پسر رئیس دانشگاه پرسپولیس از دست گروگان‌گیرها و تلاشی که مأموران نیروی انتظامی در اینباره انجام داده‌اند، گفت: واقعاً باید از مأموران نیروی انتظامی که همیشه جان بر کف و به موقع در صحنه‌ها حاضر می‌شوند خسته نباشید گفت و باید تلاش آنها را قدر بدانیم چرا که با حضور پلیس در جامعه ما می‌توانیم امنیت داشته باشیم و دیدید که در چند ساعت گروگان‌گیرهای فرزند دکتر سودی را بازداشت کردند که این نشان از اقتدار بالای پلیس در کشور ما می‌دهد.

خوردبین در پایان خاطرنشان کرد: از طرف خانواده پرسپولیس از تلاش مأموران جان بر کف نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و آنها بدانند امنیت ما همیشه مدیون تلاش آنهاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)