مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبین هنوز از حوادثی که در آبادان رخ داد دلخور است. البته باید به او حق داد چون او امروز و دیروز به فوتبال نیامده است و روزهای طلایی فوتبال را دیده.

 

روزهایی که حرمت ها بیشتر از این حفظ می شود و هنوز می توانستی بگویی مردم فلان شهر مهمان نواز هستند. البته حالا دیگر باید آبادان را فراموش کرد و به فکر بود که چطور راه آهن ، شاهین و 11 تیم دیگر را مغلوب کرد. شما را به خواندن صحبت های خوردبین دعوت می کنیم:

 

*محمود خان؛ بچه ها هنوز می گویند خسته هستند؟

تا امشب همه چیز درست می شود، بالاخره باید زمان لازم می گذشت. حق هم دارند، خیلی به آن ها فشار آمد. البته کادرفنی همه چیز را زیر نظر دارد و بچه ها قبراق و سر حال آماده بازی می شوند.

 

 

* پیش از این هم که در آبادان بازی می کردیم، چنین شرایطی پیش می آمد؟

_ فاصله بازی ها که کم است، هوا هم خیلی گرم بود. بازی اسما بدون تماشاگر بود اما انواع و اقسام الفاظ رکیک را شنیدیم. حتی از VIP که شخصیت ها می نشینند هم جو درست می کردند. شب قبل از بازی هم یک مسیر 5 دقیقه ای را در 45 دقیقه طی کردیم. همه این ها باعث خستگی می شود.

 

*از VIP گفتید. شنیدیم یکی از نمایندگان مجلس خیلی سر و صدا می کرد!

_بله متاسفانه آدم گاهی چیزهایی می بیند که به چشم خودش هم شک می کند!

 

* به رختکن هم که آمده بود دایی به رویش آورد، شما چیزی نگفتید؟

_ به احترام آقای کاشانی که حضور داشتند چیزی نگفتیم. در رختکن ایشان میهمان بودند و احترام میهمان واجب است.

 

* معلوم است هنوز از حوادث آنجا شاکی هستید.

_ به خدا برای تبریز و آبادان خوب نیست که چنین مسائلی در فوتبالش باشد. آن ها می توانند قطبی برای فوتبال باشند. تماشاگران پرشوری دارند. تماشاگران باعث رونق فوتبال هستند ولی با این روش به تیم های خودشان لطمه می زنند. در همین مسابقه داور رسما تهدید شد!

 

* از این مسائل بگذریم، بازی با راه آهن را چطور می بینید؟ مهمترین نکته از نظر شما چیست؟

_ راه آهن جری شده. خیلی باید مواظب باشیم. کادرفنی تذکرات لازم را داده است.

 

* تذکر داده می شود اما گاهی دیده ایم که بازیکن باور نمی کند.

_ فکر نمی کنم اینطور باشد. باید مواظب باشیم. ما که می خواهیم قهرمان شویم همیشه باید با تمام توان برای بردن به زمین برویم. از دو حالت خارج نیست، یا حریف آن روز خوب است که سه امتیاز در اولویت قرار می گیرد، اگر هم حریفی ضعیف تر عمل کند باید به دنبال پیروزی مقتدرانه باشیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)