پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به دنبال این هستیم تا برای روز چهارشنبه یک حریف تدارکاتی پیدا کنیم.

محمود خوردبین ، درخصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: بعد از اینکه طاهری به تمرین آمد و با بازیکنان به صحبت پرداخت تمام بازیکنان از لحاظ روحی شرایط خوبی پیدا کردند و فکر می کنم شرایط بازیکنان با توجه به اینکه قرار است به زودی قسمتی از مطالبات شان به حساب آنها واریز شود، خوب است. شاید این روحیه خوب را دیروز می شد در بازی مقابل بهمن کاملا مشاهده کرد.

وی در خصوص اینکه چه زمانی قرار است مطالبات بازیکنان پرداخت شود، تصریح کرد: مطالبات بازیکنان امروز به حساب باشگاه پرداخت خواهد شد و فردا به حساب آنها واریز می گردد. البته باید ببینیم که چند درصد به هر بازیکن پرداخت می شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه توبیخ کریم باقری توسط هیات مدیره بیان داشت: کریم باقری اگر صحبتی مطرح کرده به نمایندگی از بازیکنان بوده و اگر او نخواهد صحبت کند پس چه کسی این کار را باید انجام دهد؟ قبل از اینکه هیات مدیره بخواهد این کار را انجام دهد باید به وی نامه بزند. البته نامه ای به دست ما یا خود کریم باقری نرسیده و من بعید می دانم که این اتفاق رخ داده باشد.

خوردبین در خصوص اینکه آیا سرخپوشان باز هم دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد، خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا برای روز چهارشنبه یک حریف تدارکاتی پیدا کنیم که امیدواریم بتوانیم برابر یک حریف قدرتمند قرار بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)