خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است داور دربی خارجی باشد چون بعد از مسابقه حتی اگر اشتباهی کرده باشد،‌ دیگر پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند.

محمود خوردبین در خصوص دربی 76 اظهار داشت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول لیگ برتر، فکر می‌کنم این مسابقه جذاب و شاید زیبا باشد.

وی افزود: مشکلات پرسپولیس با یحیی حل شده و با قدرت رو به جلو می‌رود. استقلال هم به صدر جدول تکیه کرده، دو تیم هم تا دلتان بخواهد ملی‌پوش دارند، این فاکتورهای یک بازی زیباست، اما اگر اسیر حاشیه نشوند.

خوردبین ادامه داد: به نظرم استقلالی‌ها چون در صدر جدول هستند یک غروری دارند که این برای پرسپولیس خوب است اما در نهایت هر تیمی از لحاظ روحی و روانی بالاتر از دیگری باشد برنده دربی خواهد شد. فوتبال در زمین، در درجه دوم برای موفقیت در دربی قرار می‌گیرد. مسئله اول روحی و روانی است.

وی در پاسخ به این سؤال که دربی‌های امروزی با زمان شما چه فرقی کرده، نیز گفت: فرقش این است که زمان ما داور خارجی بود اما حالا داور ایرانی است که به نظرم قضاوت این دربی‌ها دست خارجی‌ها باشد بهتر است.

وی افزود: من معتقدم ایران بهترین داوران آسیا را دارد و حتی برخی از آنها می‌توانند در اروپا هم سوت بزنند. اما داور خارجی وقتی داور دربی ایرانی باشد یک اشتباه می‌کند، می‌رود و پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند. اما وای به حال داور ایرانی اگر سوت اشتباه بزند. او را به قرمز و آبی وابسته می‌کنند و تازه مشکلاتش پس از دربی بیشتر و بیشتر می‌شود.

خوردبین در خصوص نتیجه بازی نیز گفت: با وجود احترامی که برای تیم خوب استقلال قائلم اما پرسپولیس با یک گل می‌برد.

بازیکن سابق قرمزپوشان درباره خاطرات تلخ و شیرین خود نیز گفت: دربی پر از خاطرات تلخ و شیرین است. هر وقت می‌بری هفته‌ها شادی در انتظار توست اما خدا آن روز را نیاورد که ببازی. من اگر اشتباه نکنم به استقلال 3 گل زده‌ام و آن جزو بهترین خاطراتم بود. این 3 گل من در حساس‌ترین روزهای پرسپولیس زده شده و در مواقعی که برد و باخت برای این تیم خیلی حیاتی بود، اما باخت‌‌هایی هم بوده که به ضررم شده است، امیدوارم بازیکنان با جنگندگی و توانایی‌ای که دارند یک بازی خوب را به نمایش بگذارند و ان‌شاءالله برنده‌اش هم قرمزپوشان باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)