مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي دوركردن حاشيه هاي تيم از دايي حمايت مي كنيم و جام حذفي را از دست نمي دهيم؛زيرا شرايط پرسپوليس براي كسب سهميه آسيايي مساعد است.

 

محمود خوردبين،سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم هاي مردمي چون پرسپوليس و استقلال،هميشه زير ذره بين هستند و مامحكوم به برد درجام حذفي هستيم تا خاطرات بد در ليگ و جام باشگاههاي آسيا را جبران كنيم.

 

وي اظهار داشت:براي جام حذفي برنامه هايي داريم تا در ليگ منتظر  اما و اگرهاي نباشيم.به آينده اميدوار هستيم و اين درحالي است كه ما فينالي زودهنگام در جام حذفي با سپاهان خواهيم داشت.

خوردبين در ادامه گفت:در چند بازي آينده برنامه هايي داريم تا در ليگ جزو چهار تيم باشيم. در اين فصل مشكلات زيادي داشتيم،اما حمايت هواداران باعث افزايش روحيه كادرفني شده و با وجود كسب نتايج ضعيف در بازي ها،هميشه به تيم روحيه و دلگرمي مي دادند.

وي تصريح كرد:با برنامه هايي كه اتخاذ شده؛سعي داريم در اين روزهاي پاياني ليگ تمام تلاشمان را بكار گيريم تا بيشترين امتيازات را در بازي هاي باقيمانده كسب كنيم و پرسپوليس واقعي را به هواداران نشان دهيم.

خوردبين خاطرنشان كرد:با انتخاب تاج به عنوان رئيس كميته داوران،انتظار مي رود دراين چند بازي باقيمانده براي انتخاب داوران،حساسيت بيشتري داشته باشد؛تا نتايج در بالا و پايين جدول عادلانه رقم بخورد و تيمي از گردونه مسابقات با اشتباه داوري خارج نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)