پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی خوبی در کیش برگزار کردیم و همه از نحوه برگزاری آن راضی بودند.

محمود خوردبین پس از تمرین امروز پرسپولیس درباره اردوی پرسپولیس در جزیره کیش گفت: در کیش همه چیز خوب بود و اردوی خوبی برگزار کردیم و مربیان به آن اهدافی که داشتند رسیدند و بازیکنان هم از شرایطی که در این اردو حاکم بود رضایت داشتند چرا که همه چیز در حد عالی برگزار شد.

وی درباره درگیری لفظی رضا حقیقی و نادر باقری در روزهای اولیه اردوی کیش ادامه داد: روز اول حقیقی کار بچه‌گانه‌ای کرد و همان روز همه چیز تمام شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شایعه شب‌زنده‌داری بازیکنان پرسپولیس در جزیره کیش هم خاطر نشان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و آنجا ساعت 9:30 شب وقتی غذایمان تمام شد به بازیکنان‌مان گفتیم که بیرون برویم و همه با هم راهی سطح جزیره شدیم و ساعت 11:30 شب هم به هتل برگشتیم و شاید چون بازیکنان را در فروشگاه‌ها و مراکز خرید دیده‌اند فکر کردند آنها بدون اجازه آمده‌اند.

خوردبین درباره بازیکنانی که قرار است جذب پرسپولیس شوند هم تصریح کرد: درخشان قرار شده اسامی را بدهد و تمرینات آنها را از نزدیک ببیند و نظرش را بدهد.

وی در پایان درباره حضور مهدی جعفرپور هم در تمرینات پرسپولیس گفت: هنوز حضور این بازیکن در تیم قطعی نشده و فعلا مشغول تمرین با تیم است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)