مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از حضور مصطفی دنیزلی در این تیم گفت: این مربی ترکیه‌ای بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس بود.

 

محمود خوردبین درحاشیه تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه تمرین امروز تیم پرسپولیس با شرکت پرشور هواداران که مشتاق حضور دنیزلی بودند، برگزار شد.

وی در خصوص حضور مصطفی دنیزلی در تیم پرسپولیس گفت: به عقیده من مصطفی دنیزلی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس بود که در نهایت سرمربیگری تیم را پذیرفت.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم با اقداماتی که صورت گرفته و تقویت تیم در نیم فصل دوم ناکامی های نیم فصل اول را جبران کنیم.

 

خوردبین در خصوص این موضوع که باشگاه پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی از عقد قرارداد با بازیکنان جدید در نیم فصل دوم لیگ برتر منع شده است، گفت: نمی‌‎دانم بدهی داریم یا نه! بهتر است در این خصوص از مدیران باشگاه بپرسید.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: از فردا دوشنبه تا پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی تمرینات تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود تا بازیکنان و مربیان تمرکز لازم را برای انجام تمرینات داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)