مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که هرگز نگفته دنیزلی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده است.

 

در حالي كه محمود خوردبين دقایقی پیش از قطعي بودن حضور دنيزلي در اين تيم خبر داده بود، پس از چند دقيقه و در مصاحبه مجدد ابراز كرد كه سوال خبرنگار را به درستي متوجه نشده و دنيزلي هم هنوز به طور قطعي سرمربي نيست.

 

 

محمود خوردبین در سومین مصاحبه خود در یک ساعت اخیر ، درباره اینکه به نقل از او اعلام شده دنیزلی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده عنوان کرد: من هرگز چنین چیزی نگفتم. از من درباره سرمربی آینده پرسپولیس سؤال شد و من نیز با توجه به گزینه‌های مدنظر باشگاه گفتم که شانس دنیزلی بیشتر است.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: من مقابل دوربین‌های تلویزیونی صحبت کردم و اما حرفی مبنی بر قطعی بودن حضور دنیزلی نزدم. باشگاه در این باره تصمیم می‌گیرد و هر آنچه که آنها اعلام کردند درست خواهد بود.

وی در پایان گفت: در مصاحبه‌ام اعلام کردم اگر باشگاه صلاح بداند و دنیزلی را بیاورد وی مدیر تیم می‌شود اما منظورم سرمربی بود و اشتباه کردم.

 

پس از پايان بازي پرسپوليس و فولاد، خبرنگار ايسنا به داخل اتوبوس پرسپوليس رفت و در شرايطي كه سومديك مربي پرسپوليس هم در كنار خوردبين نشسته بود، از سرپرست پرسپوليس سوال كرد كه منظورش از اين كه پيش از اين گفته است كه دنيزلي مدير پرسپوليس شد، چه بوده و با اين شرايط بالاخره وضعيت همكاري اين مربي ترك با پرسپوليس به كجا انجاميده است؟

خوردبين در پاسخ گفت: من در آن لحظه به اشتباه به جاي واژه سرمربي از كلمه مدير استفاده كردم. در غير اين صورت مدير كه براي ما اصلا معني ندارد و به درد ما نمي‌خورد.

پس از اين خبرنگار از خوردبين پرسيد آيا بدين ترتيب حضور دنيزلي روي نيمكت پرسپوليس قطعي شده است كه سرپرست پرسپوليس در پاسخ گفت: بله.

پس از گذشت چند دقيقه از گفت‌وگوي خوردبين درباره حضور دنيزلي در پرسپوليس مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در تماس با خبرنگار ما گفت كه حضور دنيزلي هنوز قطعي نشده و خوردبين هم چنين صحبتي نكرده است.

با اين حال خبرنگار ما كه از قطعي بودن صحبت‌هاي خوردبين مبني بر حضور دنيزلي مطمئن بود، بار ديگر با سرپرست پرسپوليس تماس گرفت تا چند و چون ماجرا را جويا شود.

سرپرست پرسپوليس اين بار گفت: من گمان كردم كه شما درباره حضور دنيزلي در ميان گزينه‌هاي پرسپوليس پرسيديد و متوجه نشدم كه شما به حضور قطعي دنيزلي اشاره كرده بوديد. مطمئنا آمدن دنيزلي به پرسپوليس تصميمي است كه باشگاه بايد بگيرد و من نمي‌توانم درباره قطعيت آن حرفي بزنم.

 

گفتنی است مصطفی دنیزلی به عنوان مربی منتخب باشگاه پرسپولیس انتخاب شده و این مربی برای امضای قرارداد وارد ایران خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)