مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست متعصب تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با صنعت نفت گفت: ما در آبادان این تیم را شکست داده ایم و در تهران نیز این کار را خواهیم کرد.

 

محمود خوردبین در مورد بازی روز شنبه پرسپولیس برابر تیم صنعت نفت آبادان که در حال حاضر با اختلاف دو امتیاز در تعقب پرسپولیس است، افزود: تیم ما با پشت سر گذاشتن دو تورنمنت خوب و بازی مقابل تیم های مطرح اروپایی آمادگی لازم را برای مقابله با این تیم و بازی های لیگ دارد.

 

خوردبین در ادامه گفت: پرسپولیس برای برگشت به شرایط ایده آل نیاز به یک بازی با کیفیت و نتیجه قابل قبول دارد و ما با روحیه ای بالا در مسابقات لیگ شرکت خواهیم کرد تا با چند برد متوالی به صدر جدول برسیم.

 

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد مصدومان نیز اظهار داشت: وحید هاشمیان به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و با تیم، تمرین می کند اما علیرضا محمد، غایب ما در این بازی خواهد بود.

 

خوردبین در پایان افزود: صنعت نفت یکی از بهترین تیم های شهرستانی محسوب می شود که بازی های خوبی را به نمایش گذاشته اما ما این تیم را در شهرشان شکست داده ایم و باید بتوانیم آنها را در خانه خودمان نیز مغلوب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)